بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شغل‌های عجیب در المپیک 2012

شغل‌های عجیب در المپیک 2012

تهران امروز: در اين بازي ها كه امسال در لندن برگزار خواهد شد نكات جالب توجهي مي توان يافت كه لذت تماشاي مسابقات را دوبرابر مي كند.

 

شايد همه تصور كنيم كه ورزشكاراني كه در اين مسابقات مهم شركت مي كنند، ورزشكاران حرفه اي هستند كه همه وقت خود را به ورزش كردن اختصاص مي دهند اما جالب است كه در اين دوره از مسابقات برخي از ورزشكاران شغل هايي دارند كه چندان به رشته ورزشي آنها ربطي ندارد. با اين حال آنها همه تلاش خود را به كار مي برند تا در مسابقات المپيك بهترين نتايج را كسب كنند.

با چند تن از آنها آشنا مي شويم:

لانس بروكس

«لانس بروكس» در رشته پرتاب ديسك فعاليت مي كند. اين آمريكايي 28 ساله یك كارگر ساختمانی است كه بعد از هر 12 ساعت كار، دو ساعتی را در یك باشگاه محلی به تمرین می پردازد. «بروكس» شغل هاي مختلفي را تجربه كرده است. خودش مي گويد وقتي در يك كافه مشغول كار بوده است با «استيو ديترمونت» مربي پرتاب ديسك آشنا مي شود و اين مربي وقتي استعداد او را مي بيند از او مي خواهد اين رشته را به صورت جدي دنبال كند. «بروكس» با برنده شدن در مسابقات انتخابي المپيك حالا جواز اين بازي ها را در دست دارد و مطمئن است كه عضلاتش كه براثر كار ساختماني قوي شده اند به كمك او خواهند آمد تا بتواند نتايج مناسبي از اين بازي ها به دست بياورد.

«چاس بتس» دیگر ورزشكار آمریكایی و كشتی گیری 25 ساله است كه بیش از هر چیز خود را یك طراح می داند. با جست وجو در اینترنت می توان وب سایت طراحی او را با یك معرفی كوتاه پیدا كرد. وی وقتی طراحی نمی كند، كشتی می گیرد. پدرش او را وقتی پنج ساله بود، با كشتی آشنا كرد. بتس اگرچه در بازی های پكن نتوانست سهمیه المپیك بگیرد اما این بار در مسابقات انتخابی 2012 توانست جواز شركت در بازی های لندن را به دست بیاورد.

اوريج بوتا

«اوریج بوتا» دونده ماراتن نروژی یك سرایدار است كه بین شیفت های كاری تمرین می كند. وی برای فرار از سرمای شدید زمستان های نروژ در تونل های فاضلاب زیرزمین تمرین كرده است! تمرین های این دونده اتیوپیایی الاصل بالاخره نظر «ارلینگ آكسلند» مربی دو ماراتن را جلب كرد. «بوتا» صبح ها به نظافت دفاتر مشغول است. در بین شیفت هایش تمرین می كند، بعد از ظهرها وظیفه تمیز كردن یك دبیرستان را بر عهده دارد و بعد از آن به خانه می رود تا با پسر 9 ماهه اش بازی كند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:44 | |