نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ماجرای پسر فرانسوی هیتلر

ماجرای پسر فرانسوی هیتلر + عکس

روزگار نو:ژان ماریه لورت که در سن 67 سالگی در سال 1985 درگذشت، هرگز پدرش را ملاقات نکرد اما در جنگ جهانی دوم شرکت کرد و با نازی ها جنگید.

ماجرای پسر فرانسوی هیتلر + عکس

هیتلر و پسرش

گفته می شود که هیتلر با مادر لورت، که 16 ساله و "شارلت لابجویه" نام داشته است، رابطه ی نامشروع داشته است. این روابط نامشروع طی مرخصی های وی از حضور در جنگ در ژوئن 1917 اتفاق افتاده بود.

آدولف هیتلر در حال جنگ با فرانسویان در نزدیکی سبون کورت، در شمال منطقه ی پیکاردی بود.

هیتلر پس از گرفتن مرخصی به شهر کوچکی به نام "فورنس این وپه" در غرب "لیله" رفت.

وی در انجا با "لابجویه" روبه رو شد.

لابجویه به پسر خود گفته است: یک روز، با خانم های دیگر مشغول درو یونجه ها بودیم که یک سرباز المانی را در ان سوی خیابان دیدیم. او در دستش یک دفتر داشت و به نظر می امد که در حال نقاشی است.در چشم همه ی زنان این مرد جالب به نظر می رسید و همگی در مورد اینکه مشغول کشیدن چه چیزی است کنجکاو بودند. من مصمم شدم و به او نزدیک تر شدم.

هیتلر و این دختر فراسنوی رابطه ی کوتاهی داشتند که منجر به تولد جان ماریه در مارچ 1918 شد.

خانم لابجویه مدت ها بعد به ژان ماریه گفت: زمانی که پدرت به اینجا می امد که خیلی هم کم اتفاق می افتاد، او دوست داشت که مرا به اطراف شهر ببرد و باهم قدم بزنیم. اما این پیاده روی ها پایان بدی داشت. چراکه پدرت سخنرانی هایی را اغاز می کرد که من نمی فهمید. وی به فرانسوی صحبت نمی کرد و آلمانی سخن می گفت. مانند این بود که وی با یک مخاطب خیالی صحبت می کرد. حتی اکر آلمانی هم صحبت می کردم، قادر به فهم سخنان او نبودم، به این دلیل که تاریخ های پروس، اتریش و باورا را نمی دانستم.

همسر هیتلر خطاب به پسرش گفته است: واکنش من باعث عصبانیت پدرت می شد، انقدر که من واکنشم را نشان نمی دادم.

به نوشته ی دیلی تلگراف، ژان ماریه به مانند هزاران بچه فرانسوی که پدران المانی داشتند، با هم کلاسی های خود در مدرسه دچار درگیری بود.

وی از سوی هم کلاسی هایش در مدرسه "پسر خریت و حقه بازی" خوانده می شد و برخی اوقات با آنها به منظور دفاع از پدرش دعوا می کند.

ماجرای پسر فرانسوی هیتلر + عکس

نمایی از شهری که پسر هیتلر در آن متولد شد

خانم لابجویه پس از مدتی مجبور به واگذاری حضانت پسرش به خانواده ای به نام لورت شد. این حضانت در ده دهه 1930 اتفاق افتاد.

هیتلر ژان ماریه را نمی شناخت اما هنوز هم با لابجویه در ارتباط بود. جالب انکه "لورت" در سال 1939 به جنگ المان ها رفت .

مادرش به او گفته بود که پدرش یکی از بدنام ترین دیکتاتورهای تاریخ بشر بوده است.

پسر هیتلر می گوید: برای اینکه افسرده نشوم، بی وقفه کار می کردم و هرگز به تعطیلات نمی رفتم و سرگرمی نداشتم. به مدت 20 سال حتی به یک سینما هم نرفتم.

بر اساس این گزارش، وی سپس شروع به تحقیق در خصوص گذشته خود کرد و داشمندان را به خدمت گرفت تا ثابت کند که هم خون هیتلر است. وی همچنین دست خطی کاملا شبیه به خط هیتلر داشت.

عکس های این دو همچنین شباهث زیاد این فرد را به یکدیگر نمایان می کند.

عنصر دیگری که صحت این موضوع را تقویت می کند، اسناد ارتش المان است که بر اسان آن نشان داده می شود که افسران ارتش نامه هایی با پول برای خانم لابجویه در طول جنگ دوم اورده اند.

ماجرای پسر فرانسوی هیتلر + عکس

زمانی که خانم لابجویه درگذشت، فرزندش در اتاق کوچک زیر شیروانی خانه اش، نقاشی هایی پیدا کرد که امضای هیتلر بر روی ان بود.

در المان هم یک نقاشی از هیتلر وجود دارد که دقیقا شبیه خانم لابجویه است.

لورت کتلبی به نام "اسم پدرت هیتلر بود" را در سال 1981 نوشت و هم اکنون قرا است که دوباره با مدارک جدید تجدید چاپ شود.

هیتلر با اوا بروان در حالی که ارتش سرخ پناهگاهش را بمباران می کرد در برلین و در سال 1945 ازواج کرد و مدتی بعد مرتکب خودکشی شد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:3 | |







دختری برای زنده ماندنش باید دو برابر وزنش آرد ذرت بخورد

دختری برای زنده ماندنش باید دو برابر وزنش آرد ذرت بخورد

این دختر 12 ساله مجبور است دو برابر وزن خودش آرد ذرت بخود وگرنه به کما میرود.به گزارش پارس ناز این دختر از یک بیماری نادر گوارشی رنج میبرد و ناچار است برای انکه بتواند زنده بماند دو برابر وزن خودش در سال آرد ذرت مصرف کند.
 
دختری برای زنده ماندنش باید دو برابر وزنش آرد ذرت بخورد
 
در این بیماری بدن بیمار قادر به تولید گلوکز نیست و به همین دلیل انرژی در بدن وی تولید نمیشود. هیچ دارویی برای این بیماری وجود ندارد و این بیمار مجبور است روزانه 250 گرم آرد ذرت مصرف کند که در سال معادل 91 کیلوگرم است.
 
دختری برای زنده ماندنش باید دو برابر وزنش آرد ذرت بخورد

مادر 48 ساله این دختر میگوید وی حتی ساعت 2 نمیه شب مجبور است بیدار شده و آرد ذرت بخورد تا انرژی لازم برای خواب در بدن وی تولید شود . او آرد را با آب مخلوط کرده و میخورد. چون پودر ذرت برای این دختر جنبه درمانی دارد بیمه ماهانه 22 دلار به خانواده وی پرداخت میکند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 18:1 | |







عجیب ترین عاشق و معشوق جهان

عجیب ترین عاشق و معشوق جهان + عکس

یکی از عجیب ترین ازدواج های در طول سال های اخیر بزودی در سوئد صورت می گیرد. گلوبال پست نوشت، یک زن خون آشام که نامزدش را برای نوشیدن خونش کشت و یک مرد آدم خوار که همسر خود را کشت و گوشتش را خورد ، در یک بیمارستان روانی ، عاشق یکدیگر شده و می خواهند ازدواج کنند.

ایسکاین جانسن 33 ساله و میشل گوستافسون 23 ساله هم اکنون در مکانی با امنیت بالا به نام "کرسودن" نگهداری می شوند.

گوستافسون می گوید: من می خواهم، گلوی مردم را در مترو ببرم!

این خون آشام به دلیل ریختن خون یک مرد، در بیمارستان روانی به سر می برد. وی به نامزد سابق خود چاقو زد و سپس خون او را نوشید.

عجیب ترین عاشق و معشوق جهان + عکس

مرد خون آشام هم سر همسر خود را با اره بریده و سپس خورده است.

جانسون می گوید: من عاشق میشل هستم و تا به حال کسی را به مانند او ندیده ام. من می خواهم یک زندگی بدون جنایت داشته باشتم. گوستافسون که شیطان پرست است، می گوید: ما می خواهیم با یکدیگر زندگی کنیم و سرگرمی های خود را دنبال کنیم. ازدواج این دو تقریبا محال است. این دو قاتل با خودداری از رفتن به زندان، با اقامت در یک بیمارستان روانپزشکی موافقت کرده اند.

گفتنی ست، این دو محکوم به حبس ابد هستند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:57 | |







قاتل زن جوان خودش را حلق‌آویز کرد

قاتل زن جوان خودش را حلق‌آویز کرد

سرهنگ حسین حسین زاده دراین باره گفت: تیر ماه سال گذشته فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان اعلام کرد که دختر ۲۶ ساله اش که به تازگی از همسرش جدا شده در ششم تیرماه از منزل استیجاری  خود خارج شده و خبری از وی در دست نیست.

وی افزود: با اظهارات پدر این زن جوان تلاش برای جست وجوی وی آغاز شد اما تمام این تلاش ها بی نتیجه بود تا اینکه کارآگاهان با اقدامات ویژه پلیسی و در تحقیقات صورت گرفته یکی از دوستان وی عنوان داشت، شب ششم تیرماه مقتول با حالتی بسیار نگران و مضطرب به دیدارش آمده و گفته که یک نفر مدت زیادی است که برایش مزاحمت ایجاد می کند و قصد جان وی را دارد و سپس از منزلش خارج شد و از آن تاریخ به بعد دیگر او را ندیده است.

وی اضافه  کرد: تحقیقات از دوستان و همکاران دیگر زن جوان نیز نشان داد که او بار ها عنوان داشته، اگر برایش اتفاقی افتاد مسبب اصلی کیست و از طرفی همسایگان این زن نیز شب ششم تیرماه شخصی با مشخصات شبیه به مظنون در حال تردد مقابل منزل فرد مفقود شده را مشاهده کرده بودند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمام اتهامات متوجه مظنون بود و کارآگاهان یقین داشتند که رشته اصلی راز مفقود شدن این زن در دست او است، وی به پلیس آگاهی احضار و تحت بازجویی قرار گرفت اما با منکر شدن هرگونه برخوردی با مقتول مدعی شد که در ۲۶ تیرماه در شهرستان دیگری بوده و اصلاً در اصفهان حضور نداشته است.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه به رغم تناقض گویی های تنها مظنون پرونده وی به دلیل کافی نبودن مدارک و مستندات لازم آزاد شد، عنوان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه در تاریخ ۲۵ آذرماه سال ۱۳۹۰ جمجمه یک انسان توسط یکی از شهروندان در زمین های خاکی محور اتوبان اصفهان- شیراز پیدا شد و پزشکی قانونی جمجمه را متعلق به زنی ۲۶ ساله اعلام کرد که در کمتر از شش ماه پیش بر اثر وارد شدن ضربه سختی بر سرش به قتل رسیده است.

وی ادامه  داد: با توجه به شباهت های فراوان بین جمجمه پیدا شده با مشخصات زنی که پلیس به دنبال او بود، تحقیقات و آزمایش های لازم برای اثبات این فرضیه از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان آغاز شد و سرانجام پس از چندین ماه کار ویژه مشخص شد که این جمجمه متعلق به دختر گمشده است.

وی گفت: با محرز شدن قتل این زن جوان کارآگاهان با توجه به اظهارات ضد و نقیض تنها مظنون پرونده و کشف موارد جدیدی از اسناد و مدارک از طرف وی با نیابت قضایی به شهرستان مورد نظر رفته تا او را دستگیر کنند اما نامبرده با روشن  شدن حقیقت پیش از رسیدن مأموران خود را در یکی از باغ های اطراف شهر حلق آویز کرد و این گونه به تناقض گویی هایش در رابطه با قتل دختر جوان پایان داد.

حسین زاده با عبرت آموز دانستن این پرونده، گفت: کسانی که مرتکب قتل نفس می شوند و برای مخفی کردن موضوع دست به هر کاری می زنند تا فردی بویی از ماجرا نبرد، باید بدانند که ماه هرگز پشت ابر نمی ماند و قاتل هر چقدر هم که حرفه ای و کارکشته باشد، باز سرانجام رازش برملا شده و در بین مردم رسوا خواهد شد و باید در برابر دادگاه عدل الهی پاسخگو باشد که به چه گناهی حق حیات را از یک نفر گرفته است.

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:53 | |







تصمیم عجیب زن برزیلی برای اسم 15 فرزندش، آنها را سوژه رسانه ها کرد

تصمیم عجیب زن برزیلی برای اسم 15 فرزندش، آنها را سوژه رسانه ها کرد! +عکس

15فرزند و ۳۳ نوه یك خانواده برزیلی، براساس یك سنت و در واقع تصمیم عجیب مادر خانواده، نام پدر خود را در اسم كوچك خود به یدك می كشند.

داستان از این قرار است كه مادر خانواده پس از اطلاع از اولین بارداری خود، تصمیم می گیرد اسم تمام فرزندان خود را براساس اسم پدرشان "والتر" انتخاب نماید.

پس از چندی، پدر خانواده كه از این تصمیم خوشش آمده بود، تصمیم می گیرد كه نام تمام فرزندان خود را اعم از دختر و پسر، با نام والتر انتخاب نماید.

تصمیم عجیب زن برزیلی برای اسم 15 فرزندش، آنها را سوژه رسانه ها کرد! +عکس

در این خانواده كه اسامی ای چون والتر لوسیا، والتر لیویا، والتر لاسیا و ... به چشم می خورد، هیچ غیر "والتری" وجود ندارد. بطوریكه ۳۳ نوه این خانواده نیز والتر هستند!


[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:52 | |







عاقبت خندیدن به کروکودیل!

عاقبت خندیدن به کروکودیل! +_ عکس

 

کروکودیل ها سلطان بی رقیب آب های کم عمق هستند.
در ایران گاندو یا تمساح پوزه‌کوتاه (نام علمی: Crocodylus palustris) وجود دارد، که نوعی کروکودیل بومی شبه قاره هند و مناطق اطراف است که در کشورهای هند،پاکستان، سریلانکا و برمه هم زندگی می کند.
عکس مربوط به دستکم گرفتن یک کروکودیل است که البته انگار به غرور این موجود که چندان شوخ طبع هم به نظر نمی رسد برخورده است!

http://zistboom.com/wp-content/uploads/2012/08/animalattack101.jpg

http://zistboom.com/wp-content/uploads/2012/08/animalattack111.jpg

[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:32 | |







شما می توانید سن این زن را درست حدس بزنید؟

شما می توانید سن این زن را درست حدس بزنید؟ + عکس

شما می توانید سن این زن را درست حدس بزنید؟ + عکس
 
سن این خانم را حدس زدی؟؟؟؟؟؟
 
حالا برو پایین مطلب تا تعجب کنی!!!!!
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
 
سیسیلینا یکی از پر طرفدار ترین بازیگران تلویزیون ایتالیا است.به گزارش پارس ناز باور این موضوع شاید کمی سخت باشد اما سن این زن یعنی آنا ایلونا شتالر، بیش از ۶۰ سال می باشد. او که با نام سی سیبلینا شناخته میشود متولد مجارستان است و به عنوان یک بازیگر و خواننده مطرح در تلویزیون ایتالیا فعالیت می کند. وی که خود را با نمایش اندامش در کلیپ های خود معروف کرد همواره مورد انتقاد دیگر خواننده ها است.

[+] نوشته شده توسط سلمان در 14:4 | |







پسر ۱۳ساله عاشق معلم ۴۳ساله اش شد و بچه دار شدند!

پسر ۱۳ساله عاشق معلم ۴۳ساله اش شد و بچه دار شدند! + عکس

یک پسر پس از اینکه عاشق معلمش شد با او رابطه نامشروع برقرار کرد و سپس ازدواج کردند!

این پسر در سن 13 سالگی عاشق معلم 43ساله اش شد و سپس توانست معلم خود را نیز راضی کند که با او ازدواج کند!

پس از مشخص شدن این موضوع مقامات قضایی ابتدا خانم معلم را دستگیر کردند چرا که با پسری که کوچکتر از سن قانونی بوده رابطه برقرار کرده است اما در دادگاه پس از صحبت های معلم، پسر در جایگاه قرار گرفت و اعلام کرد تمام این ماجرا بخاطر درخواست او بوده و معلمش هیچ نقشی نداشته و آنها عاشق یکدیگر شده بودند.

پسر ۱۳ساله عاشق معلم ۴۳ساله اش شد و بچه دار شدند! + عکس

سرانجام دادگاه از زندانی کردن معلم منصرف شد اما او را از شغلش برکنار کرد و پس از 4 ماه آنها با یکدیگر ازدواج کردند هم اکنون منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 14:2 | |







داستانک؛ کارمندان خوشمزه!

 

کسب و کار: پنج آدمخوار به عنوان برنامه نویس در یک شرکت کامپیوتری استخدام شدند. پس از مراسم خوشامدگویی، رئیس شرکت به آنها گفت: «شما همه جزو تیم ما هستید. شما اینجا حقوق خوبی می گیرید و می توانیدبه غذاخوری شرکت رفته و هر مقدار غذا که دوست داشتید بخورید، بنابراین فکر کارکنان دیگر را از سر خود بیرون کنید.»

آدمخوارها قول دادند که خوب کارشان را انجام دهندو با کارکنان شرکت هم کاری نداشته باشند.

آنها به خوبی کار می کردند و نتیجه کارشان نیز رضایتبخش بود.

چهار هفته بعد رئیس شرکت به آنها سر زد و گفت: «می دانم که شما خیلی سخت کار می کنید، من هم از همه شما راضی هستم اما یکی از نظافتچی های شرکت مدتی است ناپدید شده، کسی از شما میداند که چه اتفاقی برای او افتاده است؟!»

آدمخوارها به یکدیگر نگاهی کرده و اظهار بی اطلاعی کردند. بعد از اینکه رئیس شرکت رفت، بزرگ آدمخوارها از بقیه پرسید: «کدوم یک از شما نادان ها اون نظافتچی رو خورده؟ هان؟! کدومتون؟» پس از دقایقی یکی از آدمخوارها با اکراه دستش را بالا آورد و اعتراف کرد که نظافتچی شرکت را خورده است!

بزرگ آدمخوارها گفت: «ای احمق! طی این چهار هفته ما مدیران، مسئولان ومدیران پروژه ها را خوردیم و هیچ کس چیزی نفهمید و حالا تو اون آقا رو خوردی و رئیس متوجه شد! از این به بعد لطفا افرادی که کار می کنند را نخورید!»
 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 23:20 | |







فرش هایی بسیار زیبا از جنس شن و خاک اره!

 
 در بعضی کشورهای آمریکای مرکزی از جمله گواتمالا و هندوراس، در جشن هفته مقدس یا فرش هایی از جنس  شن یا خاک اره  در خیابان ها گسترانده می شود. این فرش ها را با گیاهان و گل ها تزئین می کنند. در بین کشورهایی که این جشن را برپا می کنند، آنتیگوا زیباترین فرش ها را دارد.


















 
 
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 23:17 | |







پیشنهاد معلم موسیقی به دختر ۱۷ ساله : برهنه شو تا بهتر بخوانی!؟

 

پیشنهاد معلم موسیقی به دختر ۱۷ ساله : برهنه شو تا بهتر بخوانی !

پیشنهاد معلم موسیقی به دختر ۱۷ ساله : برهنه شو تا بهتر بخوانی !دیلی میل : یک معلم موسیقی به یکی از دانش آموزانش گفت موقع خواندن اکتاوهای پایین برهنه شود و پس از آن با انجام حرکات جنسی به خواندن ادامه دهد.

این معلم سابق کالج تاکوما، کوین گاسپول ۳۷ ساله، ماه آینده به دادگاه می رود تا به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی پاسخگو باشد و مطابق قانون با او برخورد شود.

گاسپول که رهبر گروه در کلیسای متودیست بالین مموریال است به یک دانش آموز ۱۷ ساله گفت انجام حرکات جنسی باعث می شود صدای او شفاف تر و قوی تر شود.

به گزارش نیوز تریبون، این دانش آموز مدرسه ی گیگ هاربور برای دوره ی آمادگی ستارگان در این کالج ثبت نام کرده بود.

مدارک حاکی از آن است این دانش آموز ادعا کرده به برخی توصیه های او نظیر عریان شدن عمل کرده و واقعا اثر مثبتی داشته اند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 23:12 | |







این دختر اشیسته،زشت ترین ملکه زیبایی ژاپن شد!!

________________________________________________________________________________

 

این دختر شایسته، زشت ترین ملکه زیبایی ژاپن شد! +عکس

 

 

به گزارش  اددی جاگات: هر چند ژاپن در پی زلزله و سونامی ۱۱ مارس و به دنبال آن با آسیب دیدگی نیروگاه هسته ای فوکوشیما مواجه شد و تقریبا به دلیل تشعشعات هسته ای این کشور فلج شده است ولی پانزدهمین دوره رقابت های دختر شایسته ژاپن برای مشخص شدن نماینده این کشور به منظور شرکت در رقابت های جهانی در سائوپائولو ی برزیل در توکیو برگزار شد و در پایان “ماریا کامیاما”به عنوان دختر شایسته ژاپن برگزیده شد . “هیبیکی نزو” و “میشیکو تاناکا” نیز به مقام دوم و سوم رسیدند.

با توجه به بعضی محدودیت ها در زمان و شرایط این کشور در برگزاری این رقابت ها، این رقابت از کیفیت خوبی نسبت به سالهای دیگر برخوردار نبود، به طوری که بسیاری از مردم میشیکوناکاتا را زشت ترین ملکه زیبایی ژاپن می دانند.

 

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 23:11 | |







وزنه بردار زن زیر وزنه ماند + تصویر!!

 

 

 

“خلیل محمود عبیر عبدالرحمان ” وزنه بردار زن مصری که در دسته ۷۵ کیلو در مسابقات وزنه برداری المپیک لندن وزنه می زد به هنگام برداشتن وزنه ۱۵۱ کیلویی زیر فشار وزنه ماند و هالتر روی بدنش فرود آمد. این زن وزنه بردار مصری در نهایت به بیمارستان منتقل شد .

 

به گزارش عصر ایران،حال عمومی وی هم اکنون خوب است. این دومین حادثه مسابقات وزنه برداری المپیک است و پیشتر دست یک وزنه بردار ۲۷ ساله کره ای به هنگام بلند کردن وزنه از آرنج به عقب تا شده بود.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 23:6 | |







سرانجام تلخ براي مردي كه بخاطر زيبايي همسرش با او ازدواج كرد اما... !!

 
 
سرانجام تلخ براي مردي كه بخاطر زيبايي همسرش با او ازدواج كرد اما...
سرانجام تلخ براي مردي كه بخاطر زيبايي همسرش با او ازدواج كرد اما...
زوج جواني در دادگاه خانواده حضور يافتند و درخواست طلاق توافقي‌شان را به قاضي ارائه كردند. زن جوان كه 28 سال داشت، خطاب به قاضي گفت...

 

زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و درخواست طلاق توافقی شان را به قاضی ارائه كردند. زن جوان كه 28 سال داشت، خطاب به قاضی گفت: سه سال قبل با شوهرم ازدواج كردم و زندگی آرام و بی دغدغه ای را در كنار یكدیگر می گذراندیم، البته اختلاف نظرهایی وجود داشت اما نمی توان به آن اختلاف نظرها، به عنوان مشكل نگاه كرد.

وی ادامه داد: یكسال قبل زمانی كه شوهرم به مأموریت كاری رفته بود، با دوستانم به شمال سفر كردیم و متاسفانه در همان سفر، بر اثر سانحه رانندگی، نیمی از صورتم دچار سوختگی شد و از همان موقع اخلاق و رفتار شوهرم به كلی تغییر كرد.

زن جوان، بیان كرد: حتی برای معالجه به خارج از كشور سفر كردم، اما متأسفانه صورتم به طور كامل بهبود نیافت و از این قضیه شوهرم بسیار ناراحت بود، زیرا همیشه می گفت كه من تنها به دلیل زیبایت با تو ازدواج كردم و اكنون كه زیبایی ات را از دست دادی، زندگی با تو فایده ای ندارد.

وی در حالی كه كه به آرامی گریه می كرد، گفت: به زندگی و شوهرم علاقه زیادی دارم اما نمی شود با اجبار با كسی زندگی كرد. من نیز این موضوع را پذیرفتم كه باید به تنهایی به زندگی ادامه دهم. شوهرم دیگر علاقه ای به من ندارد و در این مدت نیز من را تحمل كرده است.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن كه 32 سال سن داشت، گفت: شاید این رفتار من درست نباشد، اما من تنها یك بار می توانم زندگی كنم و دوست ندارم زندگی ام ترحم كردن به همسرم باشد. من به او علاقمندم اما دیگر نمی خواهم به زندگی با او ادامه دهم. وی ادامه داد: تمام حق و حقوق همسرم را پرداخت می كنم. زیرا نمی خواهم ناراحتی از من بر دل داشته باشد، اما نمی توانم با او به زندگی ادامه دهم و امیدوارم این حق را به من بدهد. مرد جوان كه 32 سال داشت افزود: اگر این اتفاق برای من می افتاد همسرم قطعا كاری را می كرد كه من انجام دادم. زیرا درست ترین كار همین است و ما با یكدیگر به توافق رسیدیم تا از یكدیگر جدا شویم.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین سعی به منصرف كردن مرد از جدایی داشت، اما هر دو اصرار بر جدایی داشتند به همین دلیل قاضی دادگاه حكم طلاق توافقی این زوج را صادر كرد. زن جوان در این دادگاه هیچ ادعای مالی نسبت به شوهرش را مطرح نكرد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:58 | |







داستانک؛ كیك مادربزرگ


 :پسر كوچكی برای مادربزرگش توضیح می‌داد كه چگونه همه‌چیز ایراد دارد... مدرسه، خانواده، دوستان و... مادربزرگ كه مشغول پختن كیك بود از پسر كوچولو پرسید كه كیك دوست داری؟ و پسر كوچولو پاسخ داد: البته كه دوست دارم.

روغن چطور؟ نه! و حالا دو تا تخم‌مرغ. نه مادربزرگ! آرد چی؟ از آرد خوشت می‌آید؟ جوش شیرین چطور؟ نه مادربزرگ! حالم از همه‌شان به هم می‌خورد.

بله، همه این چیزها به تنهایی بد به‌نظر می‌رسند اما وقتی به‌درستی با هم مخلوط شوند، یك كیك خوشمزه درست می‌شود. خداوند هم به‌همین ترتیب عمل می‌كند. خیلی از اوقات تعجب می‌كنیم كه چرا خداوند باید بگذارد ما چنین دوران سختی را بگذرانیم اما او می‌داند كه وقتی همه این سختی‌‌ها را به درستی در كنار هم قرار دهد، نتیجه همیشه خوب است. ما تنها باید به او اعتماد كنیم، در نهایت همه این پیشامدها با هم به یك نتیجه فوق‌العاده می‌رسند.

 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:55 | |







عنکبوت طاووسی؛ زیباترین عنکبوت جهان !

 تا کنون 25 گونه از عنکبوتهای طاووسی در جهان کشف شدند که جنگل های سیدنی استرالیا مکان اصلی زندگی آنها است.

این گونه عنکبوت ها به خانواده عنکبوت های پرنده بر می گردند و به دلیل پرش آنها از مکانی به مکان دیگر به آنها عنکبوت های پرنده نیز می گویند.

دلیل نامیدن این عنکبوت های زیبا به طاووس فقط برخورداری آنها به رنگ های زیبا نیست، بلکه همانند طاووس ها رنگ های زیبای خود را نشان می دهند و جفت پاهای خود را به سمت های چپ و راست بلند می کنند همانطوری که یک طاووس پرهای رنگارنگ خود را به معرض نمایش می گذارد.


















 

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:53 | |







عجایبی که فقط در ایران می توان دید (2)

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:51 | |







عکس هایی از زیباترین دختر شایسته دانمارک در سال 2012!

عکس هایی از زیباترین دختر شایسته دانمارک

خانوم آریس تامسن 25 ساله با 180 سانتی متر قد اهل دانمارک و در شهر کپنهاگ به دنیا آمده است آریس تامسن در بین 19 فینالیست توانست مقام اول زیباترین دختر شایسته دانمارک را در سال 2012 به دست بیاورد.او علاقه بسیار زیادی به مد و فشن دارد.
عکس هایی از زیباترین دختر شایسته دانمارک در سال 2012
عکس هایی از زیباترین دختر شایسته دانمارک در سال 2012
عکس هایی از زیباترین دختر شایسته دانمارک در سال 2012
عکس هایی از زیباترین دختر شایسته دانمارک در سال 2012
عکس هایی از زیباترین دختر شایسته دانمارک در سال 2012
 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:45 | |







اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند

 

اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند 

عکس هایی جالب از مردان را می بینید که نیمی از چهره شان را آرایش کرده اند حالا خودتان قضاوت کنید آرایش به مردان می آید یا نه؟
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
اگر مردان آرایش می کردند این شکلی می شدند + تصاویر
 
 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:39 | |







دختر عجیبی که اندازه سرش بیش از 1متر است! + عکس

 

دختر عجیبی که اندازه سرش بیش از 1متر است

پزشکان پس از تولد دیلا آنارجیا تشخیص دادند که به یک بیماری به نام هیدروسفالی مبتلاست و موجب می  شود جریان مایع مغزی- نخاعی مسدود شود. انباشت بیش از حد این مایع در جمجمه دیلا موجب شد سرش بیش از حد معمول رشد کند.

دیلا هنگامی که متولد شد سایز سرش تنها مقدار کمی از میزان متوسط آن بزرگتر بود اما اکنون دور سرش به ۱۰۰ سانتیمتر می  رسد. همچنین این شرایط نادر «دیلا» سه ساله را از راه رفتن و صحبت کردن محروم ساخته و دید او تا حدودی از بین رفته است. این احتمال وجود دارد عفونت دوران بارداری مادر دیلا علت ابتلا او به این بیماری باشد.

دختر عجیبی که اندازه سرش بیش از 1متر است! + عکس

دختر عجیبی که اندازه سرش بیش از 1متر است! + عکس

دختر عجیبی که اندازه سرش بیش از 1متر است! + عکس

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:35 | |







مرگ دلخراش کودک 6 ساله

 
مرگ دلخراش کودک 6 ساله/عکس
 

مرگ دلخراش کودک 6 ساله/عکس

كودك 6 ساله‌اي كه در بين درب اتوماتيك پاركينگ يکي از مجتمع هاي مسکوني در منطقه ياخچي آباد تهران گير افتاده بود،متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

ساعت 20 و 30دقیقه شب گذشته خبر مرگ دلخراش کودک 6 ساله ای به ماموران کلانتری130 نازی آباد اعلام شد که موضوع به سرعت در دستور کار آنان قرار گرفت.

مرگ دلخراش كودك 6 ساله/عکس

این گزارش حاکیست،تحقیقات و مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت: كودك 6 ساله ای به نام "مهدی.ق" هنگامی که درب پارکینگ مجتمع مسکونی مذکور در حال بسته شدن بود ناگهان در اثر ماندن در بین درب اتوماتیك پاركینگ از ناحیه سر آسیب دیده و فوت می نماید.

"میکائیل"پدر محمد كه شاهد عینی این ماجرا بود بلافاصله با كمك شهروندان موضوع را به فوریت های پزشكی و پلیس 110 اطلاع داد و ماموران كلانتری 130نازی آباد و تیم امداد و نجات اورژانس 115 تهران در كمتر از چند دقیقه در محل حاضر شدند اما دیگر کار از کار گذشته بود و مهدی بر اثر فشار بیش از حد در دم فوت نموده بود.

گفتنی است:پرونده ای دراین رابطه در کلانتری 130 نازی آباد تشکیل و حسب دستور مقام قضایی پیکر بی جان این کودک 6 ساله جهت سیر تشریفات قانونی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:23 | |







7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد!

7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد! + عکس

معمولا بسیاری از پرنده هایی که در طبیعت و یا به صورت اهلی در نزدیکی انسان ها زندگی می کنند رفتاری آرام و صلح جویانه دارند. در همین حال پرنده هایی نیز وجود دارند که رفتاری تهاجمی داشته و می توانند به انسان آسیب بزنند. در این مطلب شما را با تعدادی از این پرنده های خطرناک آشنا کرده و پیشاپیش به شما توصیه می کنیم که از این پرندگان دوری کنید.

مرغ دریایی

7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد! + عکس

شاهین

7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد! + عکس

ایفریتای کله آبی

7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد! + عکس

برفک چشم سفید کوچک

7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد! + عکس

پیتوهیو

7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد! + عکس

عقاب

7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد! + عکس

کرکس

7 پرنده خطرناکی که باید از آنها دوری کرد! + عکس

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:20 | |







مردي كه ميخواست به كروكوديل غذا بدهد اما كروكوديل دستش را خورد!

 
 
مردي كه ميخواست به كروكوديل غذا بدهد اما كروكوديل دستش را خورد! + عكس
مردي كه ميخواست به كروكوديل غذا بدهد اما كروكوديل دستش را خورد! + عكس
يك راهنماي توريست ها در فلوريدا كه دستش را كروكوديل خورد اكنون به اتهام غذا دادن غير مجاز به كروكوديل ها تحت تعقيب قرار گرفته است...

 

 

 

یك راهنمای توریست ها در فلوریدا كه دستش را كروكودیل خورد اكنون به اتهام غذا دادن غیر مجاز به كروكودیل ها تحت تعقیب قرار گرفته است.

"والاس ویدرهولت" راهنمای توریست ها در ایورگلادسیتی ایالت فلوریدا ماه گذشته هنگام غذا دادن به یك كروكودیل برای جلب توجه توریست های همراهش یك لحظه غفلت كرد و كروكودیل دستش را خورد.

پس از این حادثه ماموران پارك كروكودیل را تعقیب و به قتل رساندند. دست بریده والاس 63 ساله داخل شكم كروكودیل پیدا شد اما دیگر قابل پیوند به بازویش نبود.

روز جمعه گذشته والاس ویدرهولت بازداشت و با وثیقه ای 1000 دلاری آزاد شد تا 22 اوت در برابر دادگاه حاضر شود. دادگاه باید تشخیص دهد آیا والاس به طور غیرقانونی به كروكودیلی كه دستش را خورد غذا می داده یا خیر.

در روز 12 ژوئن گذشته والاس یك خانواده شش نفری را برای گردش در مرداب های ایورگلادسیتی برده و هنگامی كه قصد داشت برای جلب یك كروكودیل یك ماهی را به بدنه قایقش متصل كند، ناگهان كروكودیل از آب بیرون پریده و دستش را خورد.

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:18 | |







عکسهایی از زیباترین دختر شایسته کشور یونان در سال 2012

 

عکسهایی از زیباترین دختر شایسته کشور یونان

ماریا ساگاراکی 23 ساله با قد 176 سانتی متر توانست مقام زیباترین دختر شایسته 2012 یونان را از آن خود کند. ماریا در شهر کرت به دنیا آمده است او قد بلند است و اندام زیبایی دارد.در اوقات فراغتش به ورزش یوگا می پردازد و موسیقی گوش می کند.

عکسهایی از زیباترین دختر شایسته کشور یونان در سال 2012
عکسهایی از زیباترین دختر شایسته کشور یونان در سال 2012
عکسهایی از زیباترین دختر شایسته کشور یونان در سال 2012
عکسهایی از زیباترین دختر شایسته کشور یونان در سال 2012
 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:1 | |







یک اختراع فوق العاده و باور نکردنی + تصاویر



 
     

    امکان ندارد در نگاه اول متوجه کاربرد شگفت انگیز این اختراع جدید بشوید.
    سعی کنید دقیفتر نگاه کنید و حدس بزنید این فناوری دقیقا چیست؟

     

    آیا اینها خودکارهای دوربین دار هستند؟

    باید بگوییم که شما به آینده مینگرید.

    شما فقط چیزی رو دارید می بینید که در آینده، جایگزین کامپیوترهای شخصی شما خواهد شد

    حالا ببینید چطور کار میکنند:

    در فرآیند کوچک کردن اندازه کامپیوترها، دانشمندان با استفاده از روش بلوتوث پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده اند، شما میتوانید این محصول جدید را که به زودی عرضه خواهد شد، در جیبتان گذاشته و جابجا کنید.

    این «ابزار قلمی»، هم صفحه نمایشگر و هم صفحه کلید را برای شما بر روی یک سطح صاف در جایی که میخواهید کار خود را انجام دهید بوجود می آورد تا بتوانید بطور خیلی معمولی با کامپیوتر خود کار کنید


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 21:54 | |







    پسر ۱۲ ساله، طراح لباس میشل اوباما!

     

    پسر ۱۲ ساله، طراح لباس میشل اوباما! + عکس

    یک پسر 12 ساله آمریکایی سفری را از تگزاس آغاز کرد تا ملاقات میشل اوباما، همسر رئیس جمهور آمریکا، طرح لباسی را که برای وی آماده کرده را به میشل ارائه دهد و چندان دور از انتظار نیست که وی این طرح را بپذیرد.

    گرند موور برنده بهترین طراحی در میان همکلاسی های خود در مدرسه محل سکونتش، در مسابقه ای که می تواند باعث شود میشل در مراسم جمع آوری کمک در ایالت یوتا لباس طراحی شده توسط گرند را بپوشد، پیروز شد.

    گرند گفت: «در ابتدا کارم را با طراحی لباس دختران آغاز کردم و به اینجا رسیدم، در حال حاضر شبکه های نمایش لباس را تماشا می کنم. شاید زمانی که 21 ساله شدم در پاریس به عنوان خیاط لباس های زنانه مشغول به کار شوم.»

     پسر ۱۲ ساله، طراح لباس میشل اوباما! + عکس

    روز گذشته گرند درخواست ملاقات با میشل اوباما را داشت البته نه در مورد مباحث سیاسی، بلکه برای صحبت در مورد لباسی که طراحی کرده بود.

    طی ملاقات روز سه شنبه، میشل گفت که مایل به دیدن لباس طراحی شده از سوی گرند است و این امر می تواند یک گام دیگر برای این طراح 12 ساله باشد.


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 21:47 | |







    نامه‌های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان

    نامه‌های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان + عکس

    با پایان یافتن امتحانات پایان ترم برخی استادان هنوز در مراحل تصحیح اوراق امتحانی هستند که در این میان به نامه هایی از دانشجویان خود برخورد می کنند که تنها طلب نمره 10 را دارند تا درس مورد نظر را پاس کنند.

    تعطیلات تابستانه دانشگاهها با اتمام روزهای پرتنش پایان ترم آغاز شد اما هنوز هستند استادانی که در کش و قوس تصحیح اوراق امتحانی دانشجویانشان قرار دارند و در این میان با حاشیه هایی هم روبه رو می شوند.

    برخی دانشجویان که یک ترم را با اندک زحمتی به اتمام می رسانند تا با امتحانات پایان ترم دست و پنجه نرم کنند، بیشتر اوقات با این امید در جلسه امتحان حاضر می شوند تا با نوشتن عریضه ای و با کمک گرفتن از کلماتی شاید عاطفی و تاثر برانگیز و حتی خودمانی برای گرفتن تنها یک نمره 10 دل استاد را به دست آورند.

     نامه‌های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان + عکس

    زرنگ بازی نداریم!

    محمدرضا فهمیزی - استاد رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با مهر با این برداشت که نامه نوشتن دانشجو برای استاد در هنگام برگزاری امتحانات پایان ترم به مسائل فرهنگی مربوط می شود و هر استاد یا معلمی که تدریس می کند با این حاشیه ها روبه رو است بر این باور است که این دانشجویان عریضه نویس تنها با زرنگ بازی می خواهند از یک درس نمره قبولی بیاورند.

    وی می گوید تنها در یک صورت به دانشجویانش بر اساس این نامه ها حاضر است کمک کند و آن هم در شرایطی است که بداند دانشجویش بدون زرنگ بازی و میان بر زدن واقعاً مشکلی داشته و به دلیل این مشکل بدون آمادگی قبلی در جلسه امتحان شرکت کرده است.

    این استاد دانشگاه که معمولاً این نامه ها را میان اوراق امتحانی دانشجویان می بیند در ارتباط با عمده ترین دلایل نامه نوشتن دانشجویان به تاثربرانگیزترین قسمت آن اشاره کرد و گفت: بیشتر آنها پای مسائل عاطفی را به میان می کشند و درست مثل متکدیان دروغین خیابانها که نامه می نویسند و می گویند مادر یا پدرش در بیمارستان است و احتیاج به کمک دارد، این دانشجویان هم برای گرفتن نمره به شیوه های مختلف نامه می نویسند.

     نامه‌های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان + عکس

    نمونه ای از یک عریضه دانشجویی در برگه امتحانی

    دانشجویان با به کار بردن تمام احساساتشان در نوشتن این جملات سعی می کنند به نوعی دل استادشان را به دست آورده و نمره ای دریافت کنند تا به قول خودشان از درسی راحت شوند که در طول ترم هم حتی یک خط از آن درس را مرور نکرده اند و چند ترم متوالی هم نمی توانند آن را پاس کنند.

    اعتقاد یک استاد دست و دلباز

    استادان در شیوه برخورد با این گونه نامه ها به دو دسته تقسیم می شوند. دسته نخست آنهایی که حتی غلط املایی هم از این نامه دانشجویان می گیرند و توجهی به محتوای آن نمی کنند و دسته دوم استادانی که فقط در برخی شرایط خاص به این نامه ها ترتیب اثر می دهند.

    علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار مهر دست و دلبازی خود را نشان داد و گفت: من اگر شرایط دانشجو را واقعا نامساعد ببینم به این نامه ها توجه می کنم و کمک می کنم تا حداقل درس را پاس کند.

    البته مهدی صادقی شاهدانی رئیس و استاد دانشگاه علوم اقتصادی در این زمینه می گوید سیستم آموزشی این دانشگاه به گونه ای طراحی شده که هیچ دانشجویی مجبور به نوشتن نامه نباشد و البته اگر استادان هم در این شرایط بخواهند به دانشجویان کمک کنند، برابر مقررات با آنان رفتار می شود.

    دانشجویان چه می گویند

    به گزارش مهر، سالهاست باب شده دانشجویان از این شیوه نمره گرفتن دست برنمی دارند و این ماجرا همچنان ادامه دارد. البته خودشان هم می دانند که استادان در 99 درصد مواقع نه تنها توجهی به این نامه ها ندارند بلکه شاید تنها با یک لبخند ساده یا تکان دادن سری از روی تاسف از کنار این نامه ها بی توجه بگذرند و تنها بر اساس پاسخهای سئوالات به دانشجویان نمره بدهند.

    دانشجوی ترم 5 یک دانشکده غیرانتفاعی که مدعی است درس روش تحقیق را سه ترم است به خاطر استاد سخت گیرش نمی تواند پاس کند، اظهار گله مندی می کند که چرا استادان فکر می کنند دانشجو تنها باید بیاید دانشگاه و فقط درس بخواند. چرا استادان فکر می کنند زمان تحصیل نباید کار کرد و فقط درس خواند و حتی شرایط سخت ما را که مجبوریم کار کنیم درک نمی کنند.

    وی افزود: در این مدت فقط یک بار مجبور شدم به استادم نامه بنویسم. اما حتماً بی اثر بوده که مجبورم در ترم آینده هم این درس را بگذرانم.

    دانشجویی که نخستین سال تحصیلی دانشگاهی خود را در یکی از واحدهای دانشگاهی به اتمام رسانده می گوید هنوز به مرحله ای نرسیده که مجبور به نامه نوشتن در انتهای کاغذ سئوالات یا پاسخنامه باشد.

    وی اضافه کرد: شاید در ترمهای بعدی که شاغل می شوم مجبور باشم این کار را انجام دهم!

     نامه‌های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان + عکس

    تلاش یک دانشجو برای گرفتن نمره 10

    در حالیکه بیشتر دانشجویان دلیل عمده این عریضه نویسی ها را اشتغال همراه با تحصیل می دانند، اساتید دانشگاه چندان به این موضوع اعتقادی ندارند و این موضوع را تنها یک بهانه می دانند.

    دانشجو به نمره کمکی استاد نیاز ندارد

    احمد جزایری استاد دروس سیاستگزاری و ارتباطات که معمولاً با گروه خاصی از دانشجویان شاغل سروکار دارد به موارد متفاوتی در این زمینه اشاره کرد.

    وی تاکید کرد به علت شیوه خاصی که در یادگیری دانشجویان به کار می بندد اکثر دانشجویانش نیاز به نوشتن این نامه ها ندارند اما اگر هم موقعیتی پیش آمده که با چنین عریضه هایی روبه رو شود، کمکی نمی کند.

     نامه‌های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان + عکس

    این استاد دانشگاه گفت: این دانشجویان پایین اوراق امتحانی یا هر قسمت از اوراق سوالات و جوابها را که سفید پیدا می کنند، نوشتن را از سر می گیرند و همیشه هم سعی می کنند نهایت زیبا نوشتن را به کار ببندند اما برای من بی تاثیر است و نمره ای اضافه نمی کنم.

    به گزارش مهر، نامه نگاری دانشجویان برای استادان این روزها در برخی موارد در دبیرستانها هم شیوع پیدا کرده است. به راستی دلیل شیوع این التماسهای بی پاسخ چه می تواند باشد؟ تنبلی تحصیلی که بیماری مسری در میان دانشجویان است، اشتغال همزمان با تحصیل، ظهور پدیده "شب امتحانی"، افزایش مشکلات و دغدغه های دانشجویان نسبت به گذشته، مدرک گرایی و اعتقاد به این موضوع که تنها مدرک مهم است و یا از همه اینها مهمتر کاهش انگیزه برای کسب نمرات بالا پیشرفت یا موفقیت تحصیلی؟


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 21:44 | |







    مسلمان شدن این بانوی مشهور یونانی

     
     

    آسپاسیاکاوکی تبعه كشور یونان با حضور در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن تمایل خود را برای پذیرش دین مبین اسلام اعلام کرد.به نقل خبرگزاری تقریب از محمد رضا پاک روان رایزن فرهنگی کشورمان در این دیدار با اشاره به دین مبین اسلام و خدمات ارزشمند و نورانی که این دین به جهانیان و جامعه بشری ارائه کرده است، گفت: اسلام از ابتدای پیدایش و ظهور خود به یاری طبقات مستضعف و نیازمند شتافت و برای ایجاد عدالت اجتماعی بعنوان مهمترین حامی بانوان در جهان تلاش کرد.

    وی با اشاره به تعلیمات الهی و انسان ساز اسلام تصریح کرد: دین مبین اسلام دارای تعلیماتی بر اساس خدا محوری و در راستای سعادت دنیوی و اخروی تمام انسان هاست و سعادت بشری را با حفظ کرامت والای انسانی بر مبنای خدا محوری به نیكی تأمین و مهیا می كند.

    وابسته فرهنگی کشورمان با اشاره به توصیه ها و تعلیمات مکتب سعادت بخش نبوی در مورد حفظ و رعایت کرامت انسانی برای ساختن جامعه ای مبتنی بر عدالت واقعی اجتماعی تصریح کرد: امامت و ولایت معصومین(ع) به عنوان چراغ فروزان هدایت تمامی انسان ها به سوی فلاح، سعادت، رفاه دنیوی و سعادت آخروی، موجب می شود انسان ها در چالش ها و مشکلات زندگی در تمام عصرها دچار سردرگمی و گمراهی نگردند و در صراط مستقیم به همان سبک و روشی که رسول گرامی اسلام(ص) بر اساس دستورات الهی تعیین نموده، راه را نشان دهند.

    وی در ادامه اشاره كرد: حجاب اسلامی نه تنها مانع نیست بلكه موجب حفظ و صیانت از گوهر وجودی زنان است.در این مراسم که از حالتی معنوی برخودار بود: پس از انجام بحث و پرسش و پاسخ به شبهات در رابطه با دین اسلام و مسائل اعتقادی خانم فرزندآندراس با اقرار به وحدانیت خداوند حكیم و رسالت حضرت محمدبن مصطفی(ص) و ولایت حضرت علی ابن ابیطالب(ع) و ادای شهادتین بر زبان به زبان عربی، به دین مبین اسلام مشرف و مباهی گردید.

    وی در این جلسه، اسم نرگس را برای خود انتخاب کرد و ضمن ابراز خرسندی از این اقدام خود، اعلام کرد: خدا را شاکر است که در این مرحله از زندگی اش به وی فرصت داده شد که به حقانیت اسلام و به جمع پیروان امامت و ولایت بپیوندد. در پایان یك جلد كلام الله مجید ترجمه به زبان یونانی، عربی و فارسی و همچنین هدایای فرهنگی و هنری از سوی رایزنی فرهنگی به وی اهدا شد كه مورد توجه و تقدیر قرارگرفت.


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 21:42 | |







    اولین زن خارجی که به قلعه الموت رفت

    اولین زن خارجی که به قلعه الموت رفت + عکس

    فریا استارک، زن انگلیسی یکی از معروفترین جهانگردان انگلیسی است که در طول زندگی خود به کشورهای بسیار زیادی از جمله ایران نیز سفر کرده است.

    کودکی وی در کشور ایتالیا گذشت. او در سالهای اولیه زندگی خود بیشتر بیمار بوده و اوقاتش را در خانه و بستر بیماری گذراند.

    از دهه 1920 به بعد وی سفرهای طولانی خود را آغاز کرد که در طی آنها به ایران آماده و تبدیل به اولین زن خارجی شد که به قلعه الموت رفته و سپس کتابی را در مورد این قلعه و پیروان " حسن صباح " به رشته تحریر درآورد.

    اولین زن خارجی که به قلعه الموت رفت + عکس

    او تا پایان عمر خود به سفر کردن و نوشتن سفرنامه های گوناگون ادامه داد.


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 21:29 | |







    6 ترس عجیب كه‌ آدم را از پا در‌می آورد!

     
     
     
    فوبیا یك ترس ساده نیست كه در یك لحظه بیاید و بعد محو شود، بلكه هراسی ماندگار است كه می‌تواند زندگی مبتلایان را مختل كند و آنها را به دردسر بیندازد. این ترس شدید كه غیرقابل كنترل هم به‌نظر می‌رسد، چیزی بیش از هراس از یك موقعیت خطرناك است.
     
     
     



     برترین ها: فوبیا یك ترس ساده نیست كه در یك لحظه بیاید و بعد محو شود، بلكه هراسی ماندگار است كه می‌تواند زندگی مبتلایان را مختل كند و آنها را به دردسر بیندازد. این ترس شدید كه غیرقابل كنترل هم به‌نظر می‌رسد، چیزی بیش از هراس از یك موقعیت خطرناك است. افرادی كه به فوبیا مبتلا هستند، حتی از شنیدن موضوعی كه ترسشان را به آنها یادآوری كند وحشت‌زده می‌شوند.
     

    بقیه در ادامه مطلب +عکس


    ادامه مطلب

    [+] نوشته شده توسط سلمان در 18:12 | |







    داستانک؛ چه شمشیر زیبایی... !

     
     

     

     
     
     جنگ سختی شروع شده بود.صدای به هم خوردن شمشیر ها برای لحظه ایی قطع نمی شد. حالا سرداران و سربازان در سپاه تن به تن می جنگیدند. یک سپاه حق بود و دیگری باطل.ابری از غبار روی بیابان مثل چادری بزرگ سایه افکنده بود.اسب ها شیهه می کشیدند و دنبال هم می دویدند.در آن میان امام علی(ع) با شجاعت شمشیر می زد و گاه دور خودش می چرخید و حریف می طلبید.ناگهان دشمنی فریاد زد : ای علی چه شمشیر زیبایی داری! کاش آن را به من می بخشیدی! و بلند خندید و سرش را به سویی دیگر چرخاند تا حریف پیدا کند که سایه ایی در پشت سرش دید.

    علی(ع) بود که به او لبخند می زد. امام شمشیر خود را در مقابل او گرفته بود و گفت: بگیر٬ این شمشیر را به تو بخشیدم!

    مرد نزدیک بود از تعجب شاخ در بیاورد.رنگش پرید و عرق سردی بر پیشانی اش نشست. می دانست امام از روی دوستی شمشیرش را به سویش دراز کرده است. مرد عقب عقب رفت. امام هنوز لبخند می زد.مرد پرسید: از تو تعجب می کنم که می خواهی در چنین هنگامی شمشیرت را به من هدیه کنی!

    علی (ع) گفت‌: مگر نه این است که تو دست خواهش به سوی من دراز کردی. از جوانمردی به دور دیدم که تو را محروم کنم!

    مرد طاقت نیاورد و بی اختیار دوید و خودش را به پاهای علی انداخت.پاهایش را بوسید و با بغض گفت: من به دین شما ایمان اوردم. حتما دین شما است که خوبی را به شما یاد داده است. من بنده ی چنین دینی هستم. و مسلمان شد و سپس به سپاه امام علی پیوست.

     

    [+] نوشته شده توسط سلمان در 18:10 | |







    عاقبت در افتادن با جوجه تیغی!

     
    زندگی پر از اتفاقات دردناک ولی عبرت آموز است! احتمالا بِلا، سگ 3 ساله هم از اتفاقی که چند روز پیش برایش افتاده و کاراو را به اتاق عمل کشانده، یک درس حسابی گرفته است!

    به عکس های زیر نگاه کنید تا عاقبت درافتادن با جوجه تیغی را ببینید!














     
     
     
     

    [+] نوشته شده توسط سلمان در 18:8 | |







    مرغی که با سر بریده زندگی می کند!

     

     
     
     
     
     
     
    برترین ها: در اکتبر 1945 "مدام اولسون"، همسر یکی از کشاورزان ایالت کلرادو امریکا برای میهمانان خود یکی از مرغ های خود را سر برید، اما این مرغ خوش شانس از زمین بلند شد و با وجود اینکه سرش از بدنش جدا شده بود، کشته نشد.

    این مرغ که "مایک" نام دارد به دلیل اینکه رگ اصلی و یا بخش های پایین مخ آن که مسئول حرکت است، قطع نشده بود، بلافاصله پس از عمل ذبح شروع به حرکت کرد و به زندگی طبیعی خود ادامه داد.
















     
     

     
     

    [+] نوشته شده توسط سلمان در 18:0 | |







    اخراج یک زن انباردار به خاطر حجاب!

    اخراج یک زن انباردار به خاطر حجاب!

    مسئولین شرکتی که این زن آمریکایی – که نامی از وی برده نشده است – در آن کار می کرده است، به وی گفته اند که حجاب با قوانین مربوط به پوشش و ظاهر در شرکت مزبور همخوانی ندارد، اما این در حالی است که این زن محجبه در انبار و دور از انظار مشغول به کار بوده است.

    وی ماه ها کارمند شرکت "هالیستر" در ایالت کالیفرنیا بوده است. این شرکت به داشتن قوانین سخت گیرانه در پوشش کارکنان خود معروف است.

     اخراج یک زن انباردار به خاطر حجاب! + عکس

    این زن محجبه که در فوریه ۲۰۱۰ به خاطر عدم تمکین به تقاضای مسئولین شرکت مزبور در خصوص کشف حجاب با وجود داشتن قرارداد اخراج شده است، اکنون پیگیر حقوق خود از طریق مراجع قانونی است.

    شورای مسلمانان آمریکا نیز اکنون پیگیر این پرونده است.

    آمریکا از بزرگ ترین مدعیان حقوق بشر است و شعار آزادی پوشش زنان از جمله شعارهای آمریکایی ها در حوزه مزبور به شمار می رود، با این حال همین شعار در خصوص زنان محجبه رعایت نمی شود.


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 17:53 | |







    بی ادب ترین طوطی جهان!!

    بی ادب ترین طوطی جهان!! + عکس

    «آقای تی» نام طوطی مشهور آمریکای شمالی است که تا چندی پیش به عنوان بی ادب ترین طوطی جهان شهرت یافته بود زیرا صاحبانش به او کلماتی زشت و گستاخانه را آموزش داده بودند!

    "آقای تی" یک طوطی معروف در سطح دنیا است. شهرت این طوطی به این دلیل است که به خاطر یکی از صاحبانش که بسیار بی ادب بوده لغات بسیار بدی را یاد گرفته و مدام در برخورد با اطرافیان به کار می برد.

    این طوطی به یک مرکز مخصوص نگهداری از حیوانات و پرندگان خاص و کمیاب منتقل شد تا شاید این عادت زشت او درمان شود. در این مرکز سعی می شود تا به حیوانات مختلف که دارای مشکلات گوناگونی هستند کمک شود و حتی در این راه کلاس هایی نیز برای این حیوانات برگزار می شود. به همین دلیل قرار است تا این طوطی بی ادب تحت تمرینات خصوصی قرار بگیرد تا بتواند این حرف های زشت را فراموش کند.

    بی ادب ترین طوطی جهان!! + عکس

    "استیو رولند" از مسئولین مرکز نگهداری حیوانات در منطقه "همپشایر" انگلستان می گوید: این طوطی نزدیک به 7 سال در منزل صاحب قبلی خود گذرانده است که در این مدت کلمات و عبارات بسیار زشتی را آموخته است. او طوطی مهربان و دوست داشتنی است و ما سعی می کنیم با کلاس های خصوصی و قرار دادن او در جمع سایر طوطی ها این عادات زشت او را از بین ببریم.


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 17:36 | |







    نگاهی به شاهکارهای یک استاد فوتوشاپ!! + تصاویر باورنکردنی

    نگاهی به شاهکارهای یک استاد فوتوشاپ!!

    Baojun Yuan، عضو انجمن عکاسان چین، بسیار مورد احترام مردم کشورش است، چرا که طی ۹ سال گذشته به صورت مجانی بیش از ۲۰۰۰ عکس قدیمی را ترمیم کرده است.

    آقای Yuan هم اکنون ۷۶ سال سن دارد. او تا ۶۰ سالگی اش چیزی درباره ی فوتوشاپ نمی دانست. وی مهارت های مربوط به ترمیم عکس را از آموزگاری آموخت و بلافاصله توانایی لازم برای ترمیم حیرت انگیز عکس های قدیمی را به دست آورد. با توجه به اینکه ترمیم عکس های قدیمی برای بیشتر مردم بسیار گران تمام می شود، آقای Yuan کامپیوتر و اسکنری خریداری کرد و کار برای مردم را بدون دریافت هیچ مزدی آغاز کرد.

    نگاهی به شاهکارهای یک استاد فوتوشاپ!! + تصاویر باورنکردنی

    نگاهی به شاهکارهای یک استاد فوتوشاپ!! + تصاویر باورنکردنی

    نگاهی به شاهکارهای یک استاد فوتوشاپ!! + تصاویر باورنکردنی

    نگاهی به شاهکارهای یک استاد فوتوشاپ!! + تصاویر باورنکردنی

    او می گوید: «معلمم تنها به من آموخت که چگونه تصاویر را ترمیم کنم، اما فراموش کرد که درباره ی چگونگی مطالبه ی مزد به من بگوید»

    اجازه دهید به کارهای این استاد چینی، با احترام، نگاهی بیاندازیم.

    نظر فراموش نشه!


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 17:30 | |







    كليد برقي كه مخفيانه عكس مي گيرد! +عكس

     
     
    كليد برقي كه مخفيانه عكس مي گيرد!
    كليد برقي كه مخفيانه عكس مي گيرد! +عكس
    ترس از جان و نقص عضو و … انسانها را وادار به اختراع ابزار و وسايل عجيب و غريبي براي دفاع از خود كرده .

     

    ترس از جان و نقص عضو و … انسانها را وادار به اختراع ابزار و وسایل عجیب و غریبی برای دفاع از خود کرده . برای خود من همیشه یک سوال بوده و هست که انسانها چرا به خودشون رحم نمی کنند . چرا زمینه خشونت را برای همنوع خود فراهم میکنند . در همین راستا می رسیم به آقا دزدهای نیمه شب . وسایل دزدگیر و دوربین های دید در شب کم بود حالا این کلید برق جالب و البته آب زیر کاه هم اضافه شد .

    درون این کلید برق یک دوربین به شکلی استادانه و درون لوگوی شرکت سازنده جا ساز شده که به حرکت حساس می باشد و به محض احساس حرکت از سوی انسان از او عکس یا فیلم می گیرد .

    بخش جالب این کلید اینجاست که شما می توانید درون آن سیم کارت!!! انداخته و این تصاویر و فیلم ها را در قالب اس ام اس در گوشی شخصی خود دریافت کنید و در مواقع اضطراری پلیس را آگاه سازید تا حاصل یک عمر تلاش و مشقت خود را در یک شب از دست ندهید .

    به همراه این دوربین یک حافظه میکرو اس دی ( micro sd ) دو گیگا بایتی نیز تحویل داده میشود تا تصاویر ضبط شده درون آن ذخیره گردد . قیمت این کلید ۸۰ دلار می باشد و حافظه آن تا ۸ گیگ هم قابل ارتقاست . 

    به نظر شما وجود چنین وسایل و تجهیزاتی مانع از ورود دزد به خانه ها می شود ؟ آیا فقر و یا خلاف این جور چیز ها را می فهمد؟


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 17:24 | |







    خلاقیت جالب این دختر 19 ساله با شراب قرمز + عکس

     
    این خانم هنرمند نقاشی های زیبایی با استفاده از شراب قرمز خلق میکند که به زیبایی نقاشی های ونگوک است.امیلا فایس عاشق شراب قرمز است.او یک دائم الخمر نیست بلکه هنرمندی است که با استفاده از شراب نقاشی میکند. او ابتدا سطح بوم را با موم آغشته میکند و سپس با شراب طرح دلخواه را روی آن پیاده میسازد.

    او برای این کار از پارچه کتان سفید به عنوان زمینه نقاشی و لایه های مختلف شراب برای خلق سایه روشن نقاشی استفاده میکند.او میگوید برای اینکه شراب به خوبی خشک شود و طرح مورد نظر بدست آید با در شرایط خاصی نقاشی کنم که یکی از آنها کار در دمای 27 درجه سانتیگراد است. او همزمان روی 3 تا 4 اثر کار میکند. اکثر کارهای او مربوط به پرتره است. بزرگترین اثر نقاشی وی حدود 45*75 سانتی متر اندازه دارد.میانگین ارزشی کارهای او حدود 650 پوند قیمت دارد.

    او 19 ساله و اهل نیویورک امریکاست و قصد دارد برای ادامه کارش به فرانسه و شهر پاریس مهاجرت کند و در آنجا آثار خوبی با شراب فرانسوی که مشهورترین شراب دنیاست ارائه دهد.وی تا کنون نمایشگاههای فراوانی از آثارش برپا کرده است که با استقبال خوبی هم مواجه شده است. او میگوید خلق هر اثر معمولا یک روز وقت او را میگیرد و دقت بالایی میطلبد.

    این کار شغل او نیست ، حرفه اصلی وی ترجمه است و از این راه امرار معاش میکند و میگوید ایده این کار از خیلی وقت پیش در ذهن او وجود داشته است که به مرور زمان تصمیم گرفته به آن رنگ حقیقت بدهد. او میگوید این کار به او آرامش میدهد و باعث میشود اعتماد به نفس داشته باشد. به نظر وی خلق آثار نقاشی با شراب خیلی بهتر از نوشیدن آن است.


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 17:21 | |







    گربه‌ی نابینایی که آرزو دارد پیانیست شود!

     
     
     

    گربه اي نابيناي كه به تازگي سرپناه پيدا كرده است، علاقه ي وافري به گوش دادن و نواختن ساز پيانو دارد.

    اين گربه انگليسي كه «استيوي واندر» نام گرفته ، اكنون در مركز نگهداري حيوانات «وود گرين» كمبريج شاير مي شود. صاحب موقتي اين گربه شش ساله، اين نام را به خاطر خواننده و پيانيست نابينا و برجسته ي آمريكايي براي گربه اش انتخاب كرده است.

    استيوي در حالي كه رها شده بود و از بيماري هاي مختلف رنج مي برد،  پيدا شد. مشخص نيست اين گربه مادرزاد كور بوده و يا با عمل جراحي چشمانش تخليه شده اند.

    به گفته مسئولين اين مركز مراقبت از حيوانات ، استيوي علاقه ي شديدي به شنيدن صداي پيانو دارد و دوست دارد با نواختن دكمه هاي آن، تفريح كند. استيوي صداي پيانو را راهي براي ارتباط با دنياي بيرون مي داند و از شنيدن آن بسيار به وجد مي آيد.

    به گزارش آرت ديلي ،  «استريت» كه موقتا مسئول نگهداري استيوي است، درباره اين گربه گفت: تو فكر نمي كني كه استيوي نمي تواند ببيند. او مثل يك بچه گربه شيطنت مي كند. به نظر مي رسد از صداي پيانو خيلي لذت مي برد و وقتي من شروع به نواختن مي كنم، روي پاي من مي پرد و گوش مي دهد. او تاكنون چندبار روي صندلي نشسته و نواختن را امتحان كرده است.

    وي در ادامه افزود: چون استيوي نابيناست، ديگر حواسش خيلي قوي عمل مي كنند. شنوايي او خارق العاده است و نابينا بودن او به شگفتي درباره او اضافه مي كند.

     

     


    [+] نوشته شده توسط سلمان در 17:19 | |







    دختر شایسته انگلستان +عکس

    دختر شایسته انگلستان +عکس

    اولین نوزاد متولد شده از طریق آی وی اف در انگلستان میخواهد اولین ملکه زیبایی باشد که به این طریق متولد شده است. دختر شایسته سال 2012 انگلستان آرزو دارد اولین ملکه زیبایی دنیا باشد که به طریق آی وی اف بدنیا آمده است. این دختر 23 ساله اخیرا فاش کرد جزو اولین کسانی است به کمک پروفسور رابرت وینستون و از طریق آی وی اف بدنیا آمده است.
     
    دختر شایسته انگلستان +عکس
     
    او میگوید پدر و مادرش بعد از 8 سال ناباروری موفق شدند از طریق این روش علمی او را به دنیا آورند

     

    شارلوت هولمز که اکنون یک مدل موفق نیز هست معتقد است زندگی اش را مدیون علم و پروفسور وینستون است.مادر وی اکنون 60 ساله است و زمانیکه او متولد شد مادرش 35 ساله بود و در اولین اقدام برای انجام عمل آی وی اف باردار شده و مدتی بعد شارلوت با چشمانی آبی و زیبا متولد شد.

     
    دختر شایسته انگلستان +عکس
     
    آنها از این مسئله خیلی خوشحال بودند و مدتی بعد باز هم از طریق تکرار این فرآیند علمی صاحب دختر دیگری شدند از سال 1983 که سارا جین از انگلستان توانسته است تاج دختر شایسته دنیا را بر سر گذارد مدت 31 سال میگذرد و حالا شارلوت آرزومند است بتواند این واقعه مهم را تکرار کند.
     
    دختر شایسته انگلستان +عکس
     
    اگر او موفق به انجام این کار شود اولین دختری است که از طریق طبیعی متولد نشده است و به این عنوان رسیده است او امسال توانست در مسابقات جهانی تاپ مدلز که در میان اهل مد و طراحی لباس یک رقابت ویژه است عنوان چهارمی را برای سومین سال متوالی کسب کند.

    [+] نوشته شده توسط سلمان در 17:9 | |