نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





کد های مخفی آندروید!

کد های مخفی آندروید

امروزه اندروید با سن و سال کمی که دارد، تبدیل به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های موبایل در دنیا شده است. اما دید عموم کاربران نسبت به تلفن های همراه اندروید، ابزاری بسیار جدید است که زیر و بم کار با آن را درست یاد نگرفته اند. اغلب شما درباره کدهای مخفی گوشی هایی مانند نوکیا و سامسونگ اطلاعات زیادی دارید، یا این مورد به گوش تان خورده است. اما چند نفر از شما با کدهای مخفی اندروید آشنایی دارد و با آنها کار کرده؟ در اینجا به تعدادی از کدهای مخفی پرکاربرد و ریزه کاری های این سیستم عامل همه کاره می پردازیم.

توجه: لطفا از این کدها با دقت فراوان و با مسئولیت خودتان استفاده کنید. گزارش بازار مسئول آسیب های احتمالی نیست.

*#*#4636#*#*

با تایپ این کد در گوشی اندرویدی خود، می توانید اطلاعات تلفن، اطلاعات باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.

*#*#7780#*#*

با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به

تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذف می شوند:

اکانت های گوگل که روی موبایل تعریف شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و

اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده اما

این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت

حافظه ندارد.

*2767*3855#

این دستور یک خرابکار تمام عیار است. گوشی شما را به تنظیمات کارخانه ای بر

می گرداند، اما سر راه همه چیز را از فایل و فولدر گرفته تا اطلاعات و

تنظیمات حافظه داخلی تلفن، پاک می کند و سپس فریم ویر (firmware) گوشی را

از دوباره نصب می کند. پس در استفاده از این کد نهایت دقت را به کار ببرید و

مراقب باشید.

*#*#34971539#*#*

این کد اطلاعاتی درباره دوربین گوشی را به شما نشان داده و گزینه های زیر

را هم در اختیارتان می گذارد: آپدیت فریم ویر دوربین در ایمیج (هیچ گاه این

گزینه را امتحان نکنید) آپدیت فریم ویر دوربین روی کارت حافظه SD نمایش

ورژن فریم ور دوربین شمارش تعداد آپدیت فریم ور

*#*#7594#*#*

این دستور، عملکرد دکمه قطع مکالمه/پاور (End Call/Power) را تغییر می دهد.

شما می توانید شیوه عملکرد این کلید به خصوص را خودتان تنظیم کنید.

*#*#273283*255*663282*#*#*

این کد به شما امکان پشتیبان گیری از فایل های چند رسانه ای همچون عکسها، فیلم ها، آهنگ ها و یادداشت های صوتی را می دهد.

*#*#197328640#*#*

با تایپ این عبارت به مود سرویس گوشی وارد می شوید. در آنجا می توانید تست

های مختلفی را انجام داده و یا تنظیمات گوشی را تغییر دهید.

کدهای تست سخت افزاری (وای فای، بلوتوپ، جی پی اس)

تست کارت شبکه بیسیم موبایل

*#*#232339#*#**#*#526#*#**#*#528#*#*

تست GPS

*#*#1472365#*#**#*#1575#*#*

تست بلوتوث

*#*#232331#*#*

این کد آدرس دستگاه بلوتوث را نمایش می دهد

*#*#232337#*#

برای ورود به بخش سرویس کنترل و تظارت Gtalk از این کد استفاده کنید

*#*#8255#*#*

کدهای مخفی برای دستیابی به اطلاعات فریم ور (میان افزار)

*#*#4986*2650468#*#* PDA, Phone, H/W, RFCallDate *#*#1234#*#* – PDA and Phone *#*#1111#*#* – FTA SW Version*#*#2222#*#* – FTA HW Version*#*#44336#*#*PDA, Phone, CSC, Build Time, Changelist number

کدهای مخفی برای تست های مختلف کارخانه ای

تست سیگنال

*#*#0283#*#*

تست ال سی دی

*#*#0*#*#*

ورژن صفحه لمسی

*#*#2663#*#*

تست ویبره و نور صفحه کلید

*#*#0842#*#*

تست صفحه لمسی

*#*#2664#*#*

تست سنسور مجاورت

*#*#0588#*#*

نمایش ورژن رم

*#*#3264#*#*

تست صدای زنگ

*#*#0673#*#* *#*#0289#*#*

ورود به مودهای (Mode) مخفی بوت گوشی های اندروید سیستم عامل اندروید سه مود یا حالت بوت مخفی دارد که کارایی های مختلفی دارند. برای ورود به هر یک ، راهنمای زیرا را دنبال کنید.

1- مود بوت سریع یا Fast Boot Mode از این مود برای فلش کردن فریم ور موبایل با استفاده از دستورات خط فرمان استفاده می شود. برای ورود به این مود ابتدا گوشی تان را خاموش کرده و آنگاه به طور همزمان کلید تماس (Call) و قطع تماس/پاور (End Call/Power) را فشرده و آنها را تا روشن شدن گوشی نگه دارید.

2- مود دانلود یا Download Mode این مود هم برای فلش کردن فریم ور گوشی به کار می رود. با این تفاوت که برای انجام سریعتر کار، از این مود همراه با ابزارهای GUI استفاده می شود. برای دستیابی به این قسمت تلفن را خاموش کرده و برای روشن کردن آن به صورت همزمان کلید های کم کردن صدا، OK و قطع تماس/پاور را نگه دارید.

3- مود بازیابی یا از این مود برای اهداف بازیابی مانند ریست کردن فریم ور گوشی استفاده می شود. برای دستیابی به آن، گوشی را خاموش کرده و برای روشن کردن آن به صورت همزمان کلید های کم کردن صدا، تماس و قطع تماس/پاور را فشرده و نگه دارید. وقتی مثلث اخطار را روی صفحه نمایش دیدید، برای ریست کردن فریم ور دکمه menu را بزنید و برای ورود به منوی بازیابی کلید های Home و قطع تماس/پاور را بفشرید. استفاده از نقشه گوگل بدون نیاز به اینترنت احتمالا از GoogleMaps زیاد استفاده کرده اید و همیشه بابت سرعت پایین اینترنت GPRS و کندی کار نقشه به تنگ آمده اید. اما GoogleMaps به تازگی امکان جدیدی را فراهم آورده که با انتخاب هر نقطه ای در نقشه، تا شعاع ۱۶ کیلومتری آن درون گوشی دانلود شده و بدون اینترنت هم کار می کند. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا آپدیت جدید Google Maps را دانلود کنید. سپس به بخش Labs برنامه رفته و این قابلیت را فعال کنید. حالا هر نقطه از نقشه را که می خواهد، لمس کنید (البته طولانی تر از مدت زمان لمس معمولی صفحه) تا دانلود نقشه آن منطقه آغاز گردد. با گوگل مپز سفر تابستانی خوبی داشته باشید.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:10 | |







تنها خانه 3 بعدی جهان.

تنها خانه 3 بعدی جهان! + تصاویر

در شهر " کپنهاک" پایتخت کشور دانمارک یک ساختمان عجیب وجود دارد که به مانند یک عد 8 و به شکل 3 بعدی طراحی و ساخته شده است. خانه ها در این طرح به گونه ای قرار گرفتنه اند که نه بر روی هم وبلکه بیشتر در امتداد هم قرار گرفتند. نقاط مختلف این ساختمان به وسیله سطوح شیب دار به هم وصل شده و شما می توانید با یک عدد دوچرخه در تمامی ده طبقه این ساختمان حرکت کنید.

تنها خانه 3 بعدی جهان! + تصاویر

این مجموعه ساختمانی که در حومه شهر کپنهاک بنا شده است دارای بخش های مسکونی و مراکز خرید و همچنین دفاتر ادرای است. با توجه به این که نور و اکسیژن بهتری در طبقات بالای ساختمان در دسترس است ، واحدهای مسکونی به بخش های بالایی منتقل شده است. در عین حال بخش های تجاری و اداری دسترسی بهتر به خروجی ها و وسایل نقلیه خواهند داشت.

تنها خانه 3 بعدی جهان! + تصاویر

یکی دیگر از نکات خاص در مورد این مجتمع ساختمانی این مسئله است که جریان هوای آزاد به راحتی در بخش های مختلف این ساختمان گردش می کند و باعث شده است تا تنفس در این مجموع بسیار راحت تر و بهتر صورت بگیرد. این مجتمع ساختمانی توانسته است توجه توریستهای فراوانی را از نقاط مختلف دنیا ، خصوصا مهندسین معمار، را به سمت خود جلب کند.

این بنا که به مساحت 65 هزار فوت مکعب ساخته شده است بزرگترین طرح بخش خصوصی در زمینه امور مسکن در کشور دانمارک بوده است که در سال 2006 میلادی آغاز شده و در دسامبر سال 2010 میلادی تکمیل شده است. هزینه کلی ساخت این مجموعه 133 میلیون دلار برآورد شده است. این طرح موفق شد تا جایزه ویژه سال 2012 موسسه معماری آمریکا نیز بدست آورد.

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:8 | |







این زن در حال تبدیل شدن به مجسمه است.

این زن در حال تبدیل شدن به مجسمه است!

  حتما برای شما هم پیش آمده كه قسمتی از سرتان بعد از برخورد به جایی متورم شود یا براثر زمین خوردن بخشی از بدنتان دچار جراحت شود. اگر این اتفاقات برای شما خیلی ساده و زودگذر است، برای «لوسی پرات» چیزی در حد فاجعه به حساب می آید.

این زن در حال تبدیل شدن به مجسمه است!

این دختر 25 ساله در حال مبارزه با یك بیماری نادر و پیش رونده است كه به تدریج بدنش را به یك مجسمه انسانی تبدیل می كند. بر اثر این بیماری عضلات لوسی به استخوان تبدیل می شود. حتی وارد شدن كوچك ترین ضربه به بدن می تواند این روند وحشتناك را سرعت ببخشد. گردن این دختر اكنون در وضعیتی قرار گرفته كه او نمی تواند سر خود را تكان بدهد. حركات فك لوسی هم محدود شده و علاوه بر آن او قادر نیست بازوهای خود را تا بالای سرش بالا بیاورد. حلقه های بزرگ و دردناكی از استخوان هم در كمر لوسی تشكیل شده اند و اگر این وضعیت با همین سرعت ادامه پیدا كند، به زودی او در اسكلت بدن خودش زندانی خواهد شد. لوسی كه اكنون در شهر لندن زندگی می كند در این باره می گوید: «این یك بیماری پیش رونده است، یعنی اینكه هر روز وضعیت من بدتر از روز گذشته خواهد بود. اما من سعی می كنم كه به آینده فكر نكنم، زیرا بدبینی هیچ سودی برایم نخواهد داشت. بیشترین ترس من این است كه این بیماری به سمت پاهایم برود و من را مجبور به استفاده از ویلچر كند.»

این بیماری كه به اختصار «FOP» نامیده می شود می تواند انجام ساده ترین كارها را هم دشوار كند. لوسی نمی تواند رانندگی كند، به سختی لباس می پوشد و حتی در شانه كردن موهایش مشكل دارد. بیماری FOP به قدری نادر است كه تنها 45 مورد از ابتلا به آن در كشور انگلستان شناسایی شده است. علائم این بیماری معمولا در 2 یا 3 سال اول زندگی ظاهر می شود اما در كمال تعجب لوسی تا 15 سالگی كاملا سالم بود و هیچ نشانی از FOP در بدن خود نداشت. او در این باره می گوید: «یك روز من زمین خوردم و به اندازه یك كف دست پشت كمرم متورم شد. این برآمدگی به شدت دردناك بود و اصلا هم بهبود پیدا نمی كرد. بعد از چند روز مادرم مرا به بیمارستان برد و پزشكان بعد از چند ماه تحقیق متوجه ظاهر شدن این بیماری خطرناك در من شدند. این بیماری به قدری ترسناك است كه پزشكان به من توصیه كردند حتی نام آن را در اینترنت جست وجو نكنم. اما نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و بعد از كمی جست وجو به علائم وحشتناك این بیماری پی بردم.»

از همان زمان پزشكان به لوسی توصیه كردند تا می تواند زندگی كم حادثه ای را در پیش بگیرد و دیگر هیچگاه با دوستانش بازی نكند. اما با این حال لوسی با قدرت درس خود را ادامه داد و توانست با نمرات عالی از مدرسه فارغ التحصیل شود.

او سپس در دانشگاه آكسفورد ادامه تحصیل داد و اكنون در یك شركت انتشارات پزشكی مشغول به كار است. با وجود شرایط سخت زندگی، لوسی به آینده امیدوار است و آرزو می كند هر چه زودتر درمانی برای بیماری او پیدا شود.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:4 | |







باور کنید این کوچولوهای ناز عروسکند.


حالا خانم سرمانز عروسک هایی را که در کارخانه ساخته می شوند تغییر می دهد و آنها را به شکل نوزادان واقعی در می آورد. از آن زمان تاکنون او حدود 428 عروسک ساخته که هرکدام برای او 89 تا 250 دلار هزینه داشته اند. بعضی از این عروسک ها روی بدن خود ماه گرفتگی یا خال دارند. روی بازوها، پاها و سر عروسک ها رگ های ریزی دیده می شود و لب های عروسک ها رنگی بسیار طبیعی دارد. سخت ترین مرحله کاشت موهای عروسک است، هر تار مو باید با دقت تمام در سر عروسک قرار داده شود. در بدن این عروسک موادی قرار دارد که وزنی شبیه به وزن یک نوزاد دارند. سپس خانم سرمانز لباس های بچگانه ای که خود آنها را دوخته است، به تن عروسک می پوشاند. عروسک هایی که خیلی خوب از آب در نمی آیند، به پرورشگاه ها داده می شود.

اکثر کسانی که این عروسک های چندین هزار دلاری را می خرند، زنانی هستند که نمی توانند بچه دار شوند یا کوکشان را از دست داده اند. این عروسک ها حتی گواهی تولد یا فرزندخواندگی هم دارند!

یکی از مشتری ها دختر 8 ساله ای بوده است که خانم سرمانز موهای عروسک را با استفاده از موهای خود او ساخته است. همین طور چشم های این عروسک به رنگ چشم های صاحب 8 ساله اش است.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:2 | |







دختری که انگشت های پایش شبیه انگشت دست شده ند.

 

دختری که انگشت های پایش شبیه انگشت دست شده اند!! + عکس

 

یک دختر بچه 3 ساله چینی از یک بیماری رنج می برد که باعث شده است پاهای وی بزرگتر از حد معمول خود باشند. یو یو دختر بچه 3 ساله چینی دارای بیماری عجیبی است که این بیماری باعث می شود پاهای این دختر بچه با سرعت بسیار بالایی رشد کنند.

پاهای یو یو دائما در حال متورم و سنگین شدن هستند که راه رفتن را برای او بسیار دشوار کرده است.

دختری که انگشت های پایش شبیه انگشت دست شده اند!! + عکس

دختری که انگشت های پایش شبیه انگشت دست شده اند!! + عکس

خانواده این دختر بسیار فقیر هستند و از مخارج معالجه دخترشان بر نمی آیند ولی پدر بزرگ یو یو در حال جمع آوری و به دست آوردن پولی است که بتواند نوه خود را درمان کند.

 

 نظر فراموش نشه دوستان.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:55 | |







دختری که انگشت های پایش شبیه انگشت دست شده اند!!؟

 

دختری که انگشت های پایش شبیه انگشت دست شده اند!! + عکس

 

یک دختر بچه 3 ساله چینی از یک بیماری رنج می برد که باعث شده است پاهای وی بزرگتر از حد معمول خود باشند. یو یو دختر بچه 3 ساله چینی دارای بیماری عجیبی است که این بیماری باعث می شود پاهای این دختر بچه با سرعت بسیار بالایی رشد کنند.

پاهای یو یو دائما در حال متورم و سنگین شدن هستند که راه رفتن را برای او بسیار دشوار کرده است.

دختری که انگشت های پایش شبیه انگشت دست شده اند!! + عکس

دختری که انگشت های پایش شبیه انگشت دست شده اند!! + عکس

خانواده این دختر بسیار فقیر هستند و از مخارج معالجه دخترشان بر نمی آیند ولی پدر بزرگ یو یو در حال جمع آوری و به دست آوردن پولی است که بتواند نوه خود را درمان کند.

 

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:55 | |







تصاویر فوق العاده زیبا از دنیای پرندگان

تصاویر فوق العاده زیبا از دنیای پرندگان

بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:45 | |







این دختر 15 ساله به مدت 2 ماه می خوابد!

  یك دختر مدرسه‌ای 15 ساله نتوانسته است در بیشتر امتحانات آخر سال خود شركت كند و حتی جشن تولدش را هم از دست داده است، زیرا در تمام این مدت در خواب بوده است. «استیسی كومرفورد» كه متولد كشور انگلستان است دچار سندرم «كلین لوین» است. بر اثر این بیماری او گاهی اوقات تا چند هفته به خواب می‌رود و به‌طور كامل ارتباطش با دنیای خارج قطع می‌شود. استیسی چند روز پیش از آخرین خواب طولانی مدت خود كه بیش از 2ماه به طول انجامید، بیدار شد. در این مدت او بیشتر امتحانات خود را از دست داد و نتوانست در جشن تولد و مهمانی‌های بسیاری از دوستانش شركت كند.


مادر 53 ساله او كه برنی نام دارد در این باره می‌گوید: «متاسفانه این خواب‌های عجیب بدون هیچ نشانه و علامتی سراغ استیسی می‌آید. حتی من یك بار او را در حالت خوابیده در كف آشپزخانه پیدا كردم.» در تمام مدتی كه استیسی در خواب است ممكن است بلند شود و به دستشویی برود یا آب بنوشد اما تمام این كارها را در حالت خواب انجام می‌دهد و اصلا هوشیاری ندارد. بعد از اینكه استیسی از خواب بیدار می‌شود تصور می‌كند فقط یك شب خوابیده است ولی در اصل او برای چند هفته به‌طور كامل خواب بوده است.

به محض اینكه استیسی برای دستشویی رفتن یا آب خوردن از خواب بلند می‌شود، مادرش سعی می‌كند تا حد ممكن به او غذا دهد تا در این فرصت كم بخشی از نیاز بدن این دختر به مواد‌غذایی تامین شود. این شرایط باعث شده استیسی در هر دوره خواب بیش از 12 كیلوگرم وزن كم كند. علائم بیماری عجیب استیسی از سال گذشته ظاهر شده و بعد از چند ماه پزشكان تشخیص دادند این دختر به «كلین لوین» دچار شده است. اوایل پزشكان تصور می‌كردند او افسردگی دارد و بعد از مدتی احتمال ابتلای استیسی به تومور مغزی را دادند و این تشخیص‌های اشتباه مرتبا تكرار می‌شد. این شرایط آنها را هم در تشخیص بیماری ناكام گذاشته بود تا اینكه متخصصان عصب شناسی بیمارستان كودكان «بیرمنگام» سرانجام به‌علت اصلی خواب‌های طولانی این دختر پی بردند. در سراسر جهان یك‌هزار نفر مبتلا به این بیماری هستند.
 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:43 | |







خلق تصاویر فوق العاده زیبا با فیبرهای نوری !

 

ممکن است تصور کنید که تصاویر زیر مربوط به کهکشان های دوری باشند که ناسا از آنها عکسبرداری کرده است. ولی جالب است بدانید که این عکس ها را یک عکاس با استفاده از فیبرهای نوری در منزل خود تهیه کرده است.

 

دویست لامپ فیبر نوری به رنگ های آبی، قرمز، و نارنجی با مهارت بسیار به کار گرفته شده و یکی از زیباترین و جالب ترین پدیده های جهان هستی، یعنی سحابی ها را به تصویر می کشد.



بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:34 | |







خلق تصاویر فوق العاده زیبا با فیبرهای نوری

 

ممکن است تصور کنید که تصاویر زیر مربوط به کهکشان های دوری باشند که ناسا از آنها عکسبرداری کرده است. ولی جالب است بدانید که این عکس ها را یک عکاس با استفاده از فیبرهای نوری در منزل خود تهیه کرده است.



دویست لامپ فیبر نوری به رنگ های آبی، قرمز، و نارنجی با مهارت بسیار به کار گرفته شده و یکی از زیباترین و جالب ترین پدیده های جهان هستی، یعنی سحابی ها را به تصویر می کشد.




بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:34 | |







18نکته جالب و خواندنی در مورد مغز انسان

  چقدر مغز خود را می شناسید و با ساختار و عملکرد آن آشنا هستید؟ در اینجا به 18 نکته اشاره می کنیم که به ما کمک می کنند این عضم مهم و حیاتی را بیشتر بشناسیم:

1.گفته می شود که خمیازه به انتقال اکسیژن بیشتر به مغز کمک کرده و در نتیجه آن را خنک و بیدار می کند. 

2. مغز ما از حدود 100 میلیارد نورون (سلول های ویژه بافت عصبی) تشکیل شده است.

3. حدود 75 درصد از مغز ما را آب تشکیل می دهد.

4. ساختار مغز کودکانی که قبل از 5 سالگی دو زبان را می آموزند با ساختار مغز سایر کودکان متفاوت است.

5. مطالعه ای که بر یک میلیون دانشجوی نیویورکی صورت گرفت نشان داد کسانی که هنگام ناهار  مواد افزودنی  و نگهدارنده مصنوعی مصرف نمی کنند در امتحان عملکرد بهتری دارند.

6. مغز شما هنگام بیداری بین 10 تا 20 وات انرژی تولید می کند، این انرژی می تواند به تنهایی یک لامپ را روشن کند.


7. دانشمندان می گوید عکس العمل مغز نسبت به درد در  زنان و مردان متفاوت است، و به همین دلیل آنها درد را به گونه ای متفاوت درک یا توصیف می کنند.

8. یک قطعه از بافت مغز (هم اندازه یک دانه شن) حدود 100000 نورون دارد که در 1 میلیارد نقطه با هم تماس برقرار می کنند.

9. در دهه اول زندگی،  تریلیون ها نقطه تماس در مغز یک کودک تشکیل می شود.

10. بین اعضای بدن انسان، مغز بیشترین چربی را دارد (حدود 60 درصد).

11. 20 درصد از اکسیژنی که در بدن وجود دارد توسط مغز مصرف می شود.

12. هر نورون توسط 40000 نقطه تماس به نورون های دیگر متصل می شود. اگر تعداد نورون ها(100میلیارد) را در 40000 ضرب کنیم خواهیم دید که تعداد این نقاط از تعداد ستارگانی که در کائنات وجود دارد بیشتر است.

13. تمرین موسیقی توانایی های مغز را هم در کودکان و هم در بزرگسالان تقویت می کند.

14. سرعت انتقال اطلاعات در مغز حدود 268 مایل در ساعت است.


15. مغز فاقد هر گونه گیرنده درد است، به همین دلیل هیچ گاه در قسمت مغز احساس درد نمی کنیم.

16. رشد مغز در 18 سالگی متوقف می شود.

17. استرس بیش از اندازه سلولها، ساختار و عملکرد مغز را تحت تاثیر قرار می دهد.

18. اگرچه مغز تنها 2 درصد از وزن بدن شما را تشکیل می دهد، ولی 20 الی 30 درصد کالری دریافتی بدن توسط مغز مصرف می شود.
 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:34 | |







بالاخره ثابت شد خانم ها باهوش ترند!

 
: پژوهشگران در یکی از تحقیقات اخیر خود به یافته های جنجال برانگیزی دست یافته اند. آنها می گویند طبق آخرین پژوهش ها زنان با هوش تر از مردان هستند.

روانشناسان برای نخستین بار در تاریخ 100 ساله تست lQ دریافته اند که امتیازات زنان از امتیازات مردان بیشتر شده است. در طول قرن گذشته، زنان در تست lQ حدود 5 امتیاز از مردان عقب بوده اند، که روانشناسان این اختلاف امتیاز را به تفاوت های ژنتیکی نسبت می دهند. با این وجود اختلاف امتیاز بین زنان و مردان در سال های اخیر کمتر شده و امسال زنان از مردان جلو زده اند.


دلیل این امر شاید پیچیده تر شدن زندگی زنان در دنیا امروز باشد، چراکه اکثر زنان همزمان درگیر مسئولیت های خانوادگی و کاری هستند. دلیل دیگر شاید این باشد که هوش خانم ها نسبت به هوش آقایان پتانسیل بالاتری دارد ولی، خانم ها تا به حال این را نمی دانسته اند.

به گفته روانشناسان، تاثیر کامل مدرنیزه بر زنان در حال آشکار شدن است و چون جهان روز به روز پیچیده تر می شود، مغز انسان ها ناچار است خود را با این روند تطبیق دهد. به گزارش برترین ها، در این پژوهش زنانی را از آمریکا، کانادا، نیوزیلند، آرژانتین و کشورهای غرب اروپا مورد آزمایش قرار گرفته بودند.
 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:31 | |







داستان واقعی؛ اعتراف تکان​دهنده مانی

 
خرید ما حدود 2 ساعتی طول كشید و درست همه آن دو ساعت را «مانی» در تعقیب ما بود؛ بدون اینكه مزاحمتی برای ما ایجاد كند، ولی با این حال الهام هم متوجه او شد و گفت: انگار این پسره خسته‌نمی​شود؟!
 




ا:

به اتفاق دوستم الهام به مركز خرید بزرگی رفته و مشغول خرید بودیم، ولی هر بار كه به اطرافم نگاه می‌كردم او را مشغول تماشای خودمان می‌دیدم. سعی كردم به روی خود نیاورم و از این موضوع چیزی به الهام نگفتم. خرید ما حدود 2 ساعتی طول كشید و درست همه آن دو ساعت را «مانی» در  تعقیب ما بود؛ بدون اینكه مزاحمتی برای ما ایجاد كند،  ولی با این حال الهام هم متوجه او شد و گفت: انگار این پسره خسته‌نمی​شود؟!



بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 16:26 | |







مدل موی عروس

مدل موی عروس

 

مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب

 

 


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:9 | |







اگر این نشانه ها را دارید یعنی باردار هستید

اگر این نشانه ها را دارید یعنی باردار هستید

 

اولین علامت و نشانه بارداری در زنان مختلف متفاوت است، حتی ممكن است عده‌ای از خانم‌ها تا روزها، هفته‌ها و ماه‌ها پس از بارداری هیچ علامت شاخصی نداشته باشند اما برخی دیگر ممكن است تنها یك هفته پس از لقاح هم دچار بروز برخی علائم شوند. درواقع كلیت مسئله این است كه علائم اولیه بارداری در زنان متفاوت است.




مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب



ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:9 | |







قدیمی ترین کیف جهان متعلق به عصر سنگ + عکس

قدیمی ترین کیف جهان متعلق به عصر سنگ + عکس


 
 

مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب


 

 

 

 


 

 

باستان‌شناسان آلمانی در جریان کاوش‌های خود در محوطهٔ تاریخی مشهور «پرفن» در حومهٔ شهر لایپزیگ موفق به کشف یک شئ تاریخی ارزشمند شدند که می‌توان آن را قدیمی‌ترین کیف زنانهٔ جهان لقب داد.
به گزارش نشنال جئوگرافیک، براساس بررسی‌های اولیه محققان، این کیف زنانه که از چرم ساخته شده و با صد‌ها دندان سگ تزئین شده است، قدمتی بین ۴۲۰۰ تا ۴۵۰۰ سال دارد.
قدیمی‌ترین محوطه‌های تاریخی آلمان و قاره اروپا بوده و طی سال‌ها کاوش، صد‌ها اثر تاریخی ارزشمند در آن کشف شده‌اند.

پروژهٔ کاوش برای کشف دیگر آثار تاریخی در محل کشف قدیمی‌ترین کیف زنانه جهان ادامه دارد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:16 | |







مرد ایرانی که دندان آهنین دارد+عکس

 


این جوان ۲۷ ساله یزدی توانایی عجیبی دارد. او به راحتی می تواند با قدرت دندان هایش، وزنه های سنگین را بلند کند. محمدحسین فتاحی تصمیم دارد یک روز نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. برای محمدحسین همه چیز از ۶ سال پیش شروع شد.

مرد ایرانی که دندان آهنین دارد+عکس

پسر جوان با دیدن برنامه های تلویزیونی مهیج علاقه مند شد تا نیروی خود را برای بلند کردن اجسام سنگین با دندان محک بزند. او در یکی از برنامه های تلویزیونی شاهد آن بود که مردی خارجی در حال کشیدن یک کامیون با دندانش است.

همین موضوع باعث شد تا او هم قدرت خود را محک بزند. محمد حسین فتاحی می گوید: «از آنجا که گچ کار بودم این کار را با کیسه ۵۰ کیلویی گچ امتحان کردم و خیلی راحت توانستم کیسه ۵۰ کیلویی را با دندان هایم بلند کنم.»

هیچ کس تصورش را هم نمی کرد که این پسر جوان قادر به انجام چنین کاری باشد. او می گوید: «دیگر هر روز شروع کردم به تمرین. در میان دوستان و آشنایانم برای سرگرمی وزنه های سنگین گچ یا کیسه های ۵۰ کیلویی برنج را بلند می کردم.»

مرد ایرانی که دندان آهنین دارد+عکس

کم کم کار او به جایی رسید که توانست وزنه ۱۰۰ کیلو را هم با نیروی فک و دندان هایش بلند کند: «من وقتی سر کار با شاگردانم مشغول به کاری هستم گاهی اوقات آنها را هم با دندان هایم برای سرگرمی بلند می کنم.»

فتاحی به راحتی می تواند فردی با وزن ۷۵ تا ۸۰ کیلوگرم را از روی زمین بلند کند یا با کیسه های گچی که به دندان گرفته از پله های ساختمانی نیمه کاره بالا برود.

این طوری هم به کارش می رسد و هم هنگام کار تمرین می کند: «یک بار یکی از دوستانم روی موتور نشست و من با دندان هایم پشت موتور را به اندازه ۴۰ سانتی متر بلند کردم. همه حسابی متعجب شده بودند.»

مرد ایرانی که دندان آهنین دارد+عکس

او حتی یک بار کیسه گچی را به دندانش گرفت و یک کیسه گچ هم با دست هایش روی کمرش قرار داد و از پله های ساختمان بالا رفت: «من حتی می توانم به راحتی در بطری های نوشابه را با دندانم باز کنم.»

خانواده پسر جوان وقتی متوجه نیروهای عجیب او شدند در ابتدا شوکه شدند اما بعدها به محمد حسین گفتند که قدر سلامتی اش را بداند و از نیرویش درست استفاده کند چرا که خداوند چنین نیرویی را در جسم هر کسی قرار نمی دهد: «سال گذشته در یک برنامه تفریحی در میان تماشاچیان حضور داشتیم. من و دوستانم برای دیدن این برنامه رفته بودیم. در اواسط برنامه بود که مجری از مردم خواست که هر کس می تواند روی سن بیاید و با قدرت دندانش وزنه ای را بردارد.»

محمد حسین با شنیدن این درخواست به سرعت اعلام آمادگی کرد و روی سن رفت. او وزنه ای ۸۵ کیلویی را به راحتی از زمین بلند کرد و یک ربع سکه جایزه گرفت: «یک بار هم دوستانم از من خواستند که به باشگاه بدنسازی محلمان بروم. آنجا پنج وزنه ۲۰ کیلویی را با طناب به هم بستم و بلند کردم.»

جوان یزدی در تلاش است رکوردش را افزایش دهد تا بتواند نامش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:13 | |







خشم مسلمانان از رقص و آواز خوانی یک زن در مسجد+ عکس

خشم مسلمانان از رقص و آواز خوانی یک زن در مسجد+ عکس

خوانندگی و رقاصی یک زن خواننده عربی در مسجد الحسن الثانی مراکش، خشم مسلمانان را برانگیخت.

 

 

 

خشم مسلمانان از رقص و آواز خوانی یک زن در مسجد+ عکس

جام نیوز، "أمل" که یکی از خوانندگان زن در جهان عرب به شمار می رود آلبوم جدید خود را روانه بازار کرده است.

 

او

بخش هایی از این آلبوم را در "مسجد الحسن الثانی" در شهر "دار البیضاء"

پایتخت مراکش که یکی از آثار تاریخی این کشور به شمار می رود، ضبط کرده

است.

خوانندگی أمل حجازی در این مسجد، خشم مسلمانان مراکش و دیگر

کشورهای اسلامی را برانگیخته و آن را توهین به مقدسات دینی پنداشته اند و

بر همین اساس خواستار برخورد با وی و عذرخواهی او از مسلمانان شده اند.

این

مسلمانان خشمگین حضور این خواننده و ضبط آلبوم در مسجد را اقدامی از روی

عمد دانسته اند که در پس آن اهانت به دین مبین اسلام نهفته است، به ویژه

اینکه او در این آلبوم علاوه بر خوانندگی، به رقاصی در فضای مسجد نیز می

پردازد.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:11 | |







عکس های جالب از خلاقیت هنری این دانشجوی دختر ژاپنی

عکس های جالب از خلاقیت هنری این دانشجوی دختر ژاپنی

 
 

دانشجوی دختر ۱۹ ساله ژاپنی تنها با استفاده از رنگ های اکریلیک، این تصاویر واقعی و باور نکردنی را روی بدن به تصویر کشیده است.

عکس های جالب از خلاقیت


 


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:1 | |







مادر بی خیال بچه سه ماهه را با سشوار کشت

مادر بی خیال بچه سه ماهه را با سشوار کشت

 مادر بی خیال آمریکایی اقرار کرد به دلیل مصرف زیاد الکل و عادت به شنیدن صدای سشوار در هنگام خواب ! کودکش در رختخواب به دلیل سوختگی درجه سه کشته شده است.

بدن بی جان کودک بی گناه "ربل رز کین" در رختخواب او و در حالیکه سوختگی های درجه سه در بدن او مشاهده می شد، پیدا شد.بعد از آنکه جنازه دختربچه  در اکتبر گذشته در خانه اش پیدا شد، مادر سربه هوا ابتدا کشتن کودکش را منکر شد اما وقتی دید همه چیز بر علیه خودش است لب به اعتراف گشود.

پلیس محلی کالیفرنیا می گوید: "کارول" به هنگام مرگ این دختربچه مست بوده است. وی پس از آنکه تا دیر وقت از خانه بیرون بوده، نزدیک صبح به خانه اش در کالیفرنیا بازگشته است. سپس قبل از آنکه در کنار دخترش بخوابد، مشغول دوش گرفتن شده، در حالیکه سشوار نیز روشن بوده است.

به گزارش روزنامه تایمز استاندارد، شش ساعت بعد از این اتفاق،"ربل" به خاطر صدمات ناشی از سوختگی وحشتناک فوت کرد .عجیب تر از همه آنکه، "کارول" می گوید که صدای سشوار به او کمک می کند که راحت بخوابد.

بازپرس بخش قضایی،"کلی نیل" به دادگاه می گوید که "کارول" می دانسته که در تمام مدت شب سشوار روشن بوده و کار می کرده است.

اما"ربکا کارول" روز دوشنبه در حالی به خاطر قتل نفس غیرعمدی در دادگاه اقامه بی گناهی می کرد که روز 27 ژوئیه داگاه او را به 4 سال زندان محکوم کرده و او انتظار رای قطعی دادگاه است.کارول در گذشته نیز به دلیل بی احتیاطی در رانندگی و رانندگی به هنگام مستی و تخطی از قانون نیز توسط قانون به زندان محکوم شده بود.

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 21:1 | |







لطیفه ای که کل جهان اینترنت را برانگیخت‏

لطیفه ای که کل جهان اینترنت را برانگیخت‏

مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند که ناگهان میبیند سگی به دختر بچه ای حمله کرده است مرد به طرف آنها میدود و با سگ درگیر میشود . سرانجام سگ را میکشد و زندگی دختربچه ای را نجات میدهد.

فردا در روزنامه ها می نویسند :

یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد

اما آن مرد می گوید: من نیوریورکی نیستم

پس روزنامه های صبح می نویسند:

آمریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد .

آن مرد دوباره میگوید: من امریکایی نیستم

از او میپرسند :خب پس تو کجایی هستی

من اهل کشور مصر و مسلمان هستم

فردای آن روز روزنامه ها این طور می نویسند :

یک تند روی مسلمان سگ بی گناه امریکایی را کشت


[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:54 | |







این سه خواهر بزودی نابینا خواهندشد+عکس

این سه خواهر بزودی نابینا خواهندشد+عکس

 شاید این عکس ارزشمندترین عکسی باشد که این خانواده در طول زندگی خود خواهند دید. اشلی، لین، و کاریس سه خواهر هستند که به دلیل ابتلا به نوعی بیماری ژنتیکی نادر، بینایی خود را به تدریج از دست خواهند داد.

به گزارش برترین ها؛ ابتلا به این بیماری یعنی اینکه اشلی، 25 ساله، دیگر نخواهد توانست بزرگ شدن 4 کودکش را ببیند. لین، 24 ساله، هرگز دو کودکش را نخواهد دید و کاریس، 22 ساله، تا آخر عمر از دیدن تنها کودکش محروم خواهد بود.

این سه خواهر بزودی نابینا خواهندشد+عکس

هر روزی که می گذرد بینایی این سه خواهر کمتر و کمتر می شود. اشلی و کاریس مدتی است که دیگر قادر به رانندگی نیستند و برای انجام کارهای روزانه خود به مشکل بر می خورند.

ولی آنها مصمم هستند که تا جایی که ممکن باشد رشد و شکوفایی کودکانشان را ببینند. اشلی، که چهار کودک 8 ساله، 5 ساله، 2 ساله و چندماهه دارد اولین کسی بود که متوجه بیماری خود شد. او در سومین بارداری خود از لکه های سیاهی که جلوی دیدش را می گرفت و از سردردهای شدید شکایت داشت. اشلی می گوید " درحال حاضر بیماری ما هیچ درمانی ندارد. می دانیم که روزی کاملاً نابینا خواهیم شد به همین دلیل سعی می کنیم از هر لحظه زندگی بیشترین استفاده را ببریم. ما قدر هر لحظه ای دیدن بچه هایمان را می دانیم. وقتی به بیماری ام پی بردم انگار دنیا بر سرم خراب شده بود. بیشتر از همه نگران این بودم که چگونه باید از کودکانم مراقبت کنم. "

.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:53 | |







سخنان مهم پیامبر (ص) درباره ماه مبارک رمضان

سخنان مهم پیامبر (ص) درباره ماه مبارک رمضان

1.سید قدس سره در (اقبال) از كتاب (بشارة المصطفى لشیعة المرتضى ) با استناد آن به ((حسن بن على بن فضال )) از امام رضا از پدرانش ، از امیرالمؤ منین - درود و سلام بر آنان - روایت نموده كه حضرت فرمودند: رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) روزى براى ما سخنرانى نمود و فرمود:

 

 

((مردم ! ماه خدا با بركت و رحمت و بخشش گناهان نزدیك است ؛ ماهى كه نزد خدا برترین ماه ها، روزهایش برترین روزها، شبهایش بهترین شبها و ساعتهاى آن بهترین ساعتهاست ؛ ماهى است كه در آن به میهمانى خدا دعوت شده و شما را در این ماه از كسانى قرار داده اند كه شایسته كرامت خدا هستند. نفس كشیدن شما در آن تسبیح و خوابیدنتان در آن عبادت و عمل شما در آن مقبول و دعاى شما در آن مستجاب است . پس با نیتهایى راست، و دلهایى پاك از خدا بخواهید شما را موفق به روزه آن ، و خواندن كتابش نماید. بدبخت كسى است كه از آمرزش خدا در این ماه بزرگ محروم شود.

 

با تشنگى و گرسنگى خود در آن ، گرسنگى و تشنگى روز قیامت را بیاد آورید. به فقیران خود صدقه بدهید؛ بزرگان خود را در آن احترام كنید؛ كوچكترها را مورد رحمت خود قرار دهید و صله رحم بجا آورید. زبانهاى خود را حف0كرده ، دیدگان خود را از آنچه نگاه به آن حلال نیست و گوشهاى خود را از آنچه گوش دادن به آن حلال نیست ، نگهدارید. با یتیمان مردم مهربانى كنید تا با یتیمان شما مهربانى شود. به درگاه خداوند از گناهان خود توبه كنید. هنگام نماز دستهایتان را با دعا بطرف بالا بلند كنید؛ زیرا این وقت بهترین اوقات است و خداوند در آن هنگام با نظر رحمت به بندگانش نگاه كرده و هنگامى كه از او بخواهند و با او مناجات نمایند، جواب آنان را مى دهد. و اگر او را صدا بزنند، به آنان لبیك مى گوید. و اگر دعا كنند، دعایشان را مستجاب مى كند.

 

مردم! شما زندانى اعمال خود مى باشید، با استغفار خود را آزاد كنید. پشتهایتان از گناه سنگین است با طولانى نمودن سجده هاى خود آن را سبك نمایید. بدانید خداوند به عزت خود سوگند خورده است كه سجده كنندگان و نمازگزاران را عذاب نكند و در روزى كه مردم براى پروردگار جهانیان بر مى خیزند، آنان را با آتش نترساند.

 

مردم ! كسى كه به مؤمن روزه دارى افطار بدهد، ثواب آزاد كردن یك بنده و آمرزش گناهان گذشته خود را دارد. عرض كردند: رسول خدا! همه ما نمى توانیم این كار را انجام دهیم . حضرت (صلى الله علیه و آله و سلم ) فرمودند: از آتش بپرهیزید، گر چه با نیم دانه خرمایى . از آتش بپرهیزید گر چه با جرعه آبى .

 

 

مردم ! هر كدام از شما كه اخلاق خود را در این ماه اصلاح كند، روزى كه در صراط پاها مى لغزد، جوازى بر صراط خواهد داشت . و هر كدام از شما كه بر بنده و كنیز خود آسان بگیرد، خداوند در حساب بر او آسان خواهد گرفت ؛ و كسى كه شر خود را در آن باز دارد، خداوند در روزى كه او را ببیند غضب خود را از او باز مى دارد. كسى كه یتیمى را بزرگ بدارد، خداوند در روزى كه او را ببیند او را بزرگ خواهد داشت ؛ و كسى كه در این ماه صله رحم كند، خداوند روزى كه او را ببیند او را به رحمت خود وصل مى كند.

 
كسى كه در آن قطع رحم كند، خداوند روزى كه او را مى بیند رحمت خود را از او قطع خواهد نمود. و كسى كه یك نماز مستحبى بخواند خداوند براى او خلاصیى از آتش مى نویسد. و كسى كه عمل واجبى انجام دهد ثواب كسى كه هفتاد واجب را در ماهى غیر از این ماه انجام دهد، خواهد داشت . و كسى كه در این ماه زیاد بر من صلوات بفرستد، روزى كه ترازوها سبك است ، خداوند ترازوى او را سنگین مى نماید. و كسى كه یك آیه از قرآن بخواند، مانند پاداش كسى كه قرآن را در ماهى غیر از این ماه ختم كند، خواهد داشت .

 

 

مردم ! درهاى بهشت در این ماه باز است ، از پروردگار خود بخواهید آن را به روى شما نبندد؛ درهاى جهنم نیز بسته است از پروردگار خود بخواهید آن را به روى شما باز نكند؛ شیاطین هم در زنجیرند، از پروردگار خود بخواهید آنان را بر شما مسلط نكند. امیرالمؤمنین (علیه السلام ) فرمود: برخاستم و عرض كردم یا رسول خدا! برترین اعمال در این ماه چیست ؟ فرمودند: اباالحسن ! برترین اعمال در این ماه دورى گزیدن از حرام هاى خداى عزیز و بزرگ است . سپس گریه كرد. عرض كردم چرا گریه مى كنى رسول خدا؟ فرمود: على ! بخاطر حلال شمردن تو در این ماه است ؛ گویا با تو هستم و تو براى پروردگارت نماز مى خوانى و بدبخت ترین اولین و آخرین ، همانند ((پى كننده شتر ثمود)) ضربه اى به جلو سرت مى زند كه موى صورتت با آنان رنگین مى شود.

 

امیرالمؤمنین (علیه السلام ) فرمود: عرض كردم : رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم )! آیا در آن حال دینم سالم است ؟ فرمود: آرى دینت سالم است . سپس فرمود: على ! كسى كه تو را بكشد مرا كشته و كسى كه با تو دشمنى كند با من دشمنى نموده و كسى كه به تو ناسزا بگوید، به من ناسزا گفته ، زیرا تو مانند نفس من هستى روح تو از روح من و سرشت تو از سرشت من است ؛ خداى عزیز و بزرگ مرا آفرید؛ تو را نیز آفرید و مرا برگزید! و تو را؛ من را براى پیامبرى انتخاب نمود و تو را براى امامت اختیار كرد.

 

بنابراین كسى كه امامت تو را انكار كند پیامبرى من را انكار كرده . على ! تو وصى من ، پدر فرزندانم ، همسر دخترم و جانشین من در میان امتم در زندگى من و بعد از مرگ من هستى . امر تو امر من و نهى تو نهى من است . به كسى كه مرا به پیامبرى برانگیخته و مرا بهترین مردم قرار داد، قسم مى خورم كه تو حجت خدا بر خلق او و امین او بر رازش ، و جانشین او در میان بندگانش مى باشى .))

 

2. از رساترین بشارتهایى كه درباره ماه رمضان وارد شده ، نفرین پیامبر (صلى الله علیه و آله و سلم ) بر كسى كه در آن آمرزیده نشود، مى باشد، آنجا كه فرمود: ((كسى كه ماه رمضان را بگذراند و آمرزیده نشود، خدا او را نیامرزد.)) زیرا این نفرین با توجه به این كه او به پیامبرى برانگیخته شد تا رحمتى براى جهانیان باشد، مژده بزرگى براى گستردگى رحمت و عمومى بودن آمرزش در این ماه مى باشد. و اگر غیر از این بود - با توجه به این كه رحمتى براى جهانیان است - مسلمانى را، گر چه گناهكار باشد، نفرین نمى كرد.

 

3. از مهمترین روایاتى كه در این مورد وارد شده روایات زیادى است كه درباره زنجیر شدن شیاطین متمرد، باز شدن درهاى بهشت ، گشودن درهاى رحمت ، بسته شدن درهاى آتش ، ایستادن خداوند در مقابل دشمنان جنّى و صداى منادى خدا از اول ماه تا آخر آن وارد شده است ؛ چیزى كه مانند آن در هیچ ماهى نیامده است . زیرا در مورد سایر ماه ها وارد شده كه فقط در ثلث آخر شب چنین منادیى ندا مى كند مگر در شب جمعه كه از اول شب تا صبح این منادى ندا مى كند و همینطور در ماه رجب ؛ ولى در ماه رمضان این ندا از ماه آخر آن و تمام شبها و روزهایش ‍ وارد شده است .


[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:51 | |







عکس / درباچه ای با آب صورتی در سنگال / جالب و دیدنی

عکس / درباچه ای با آب صورتی در سنگال / جالب و دیدنی

این دریاچه نمک به دلیل وجود مواد معدنی که در اثر آتش فشان در کف دریاچه انباشته شده به این رنگ درآمده

عکس / درباچه ای با آب صورتی در سنگال / جالب و دیدنی

 

عکس / درباچه ای با آب صورتی در سنگال / جالب و دیدنی

 

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:47 | |







محض خنده 1



- توی این بازی های جام ملت ها حالا که لهستان و اوکراین حذف شدن، خوبه یه دفه قاطی کنن بگن جمع کنید برید کشور خودتون بازی کنید! آی حال میده!!!

- یه بنده خدا چند متر دورتر از قبری گریه می کرد، ازش پرسیدند چرا نزدیک تر نمی ری؟ گفت: مرحوم از فامیلای دورمون بود!!

- معلم: جامد چیست؟
دانش آموز: مگه خودتون نمی دونید؟
معلم: چرا می دونم
دانش آموز: پس چرا وقت کلاس رو الکی می گیری؟!

- جراحی اتومبیلش را برای تعمیر به تعمیرگاهی برد! تعمیرکار بعد از تعمیر به جراح گفت: «من تمام اجزای ماشین را به خوبی می شناسم و موتور و قلب آن را کامل باز و تعمیر می کنم! در حقیقت من آن را زنده می کنم اما چطور درآمد من یک صدم شما هم نیست؟!»

جراح نگاهی به تعمیرکار انداخت و گفت: «اگر می خواهی درآمدت 100 برابر من شود این بار سعی کن زمانی که موتور در حال کار است آن را تعمیر کنی!»

- بنده خدا اسم بچه اش رو میزاره «اس ام اس» دوستانش میگن: این چه اسمیه برای بچت گذاشتی؟ میگه: چیه مگه! از پیام که با کلاس تره.

- یه روز بنده خدا رو به جرم جدیدی می برن دادگاه. قاضی میگه خجالت بکش این دفعه چهارمته که میای دادگاه. اون هم به قاضی میگه تو خجالت بکش که هر روز اینجایی!

- سه نفر دیر به قطار میرسن، دنبالش میدون، دوتاشون سوار میشن. سومی نمیرسه. شروع میکنه به خندیدن. میگن چرا میخندی؟ میگه: آخه اونا واسه بدرقه من اومده بودن.

- بنده خدا با نامزدش میرن پارک. بعد به نامزدش میگه: عزیزم اگه این درخت کاج زبون داشت الان به ما چی می گفت؟ دختره میگه اگه زبون داشت میگفت احمق من زردآلوام نه کاج...

- بنده خدا به تاکسی میگه آقا چند میگیری منو برسونی به راه آهن؟ راننده میگه 7000 تومن. میپرسه واسه چمدونام چند میگیری؟ راننده میگه هیچی. بنده خدا میگه پس چمدون هام رو ببر، من هم اومدم.

- مبانی کامپیوتر: آن بخش از یک سیستم را که می توان با چکش خرد کرد سخت افزار و آن قسمت را که فقط می توان به آن فحش داد، نرم افزار می گویند!

- عدالت یعنی چی؟ عدالت یعنی اینکه یکی پول از باباش ارث می بره، یکی کچلی!

[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:27 | |







روسری را جلو بکش خواهر! (طنز)

روسری را جلو بکش خواهر! (طنز)


 

 

 
روسری را جلو بکش خواهر! (طنز)
به به ای خانم قشنگ و ملوس . که قدم می‌زنی به مثل عروس

 



 

 

 

به به ای خانم قشنگ و ملوس
که قدم می‌زنی به مثل عروس

ای که در پیش آینه با تاپ
کرده‌ای یک دو ساعتی میک آپ

روی اجزای صورتت یک یک
ریمل وسایه و رژ و پن‌کک

شده‌ای – چشم خواهری! – خوشگل
می‌بری از بزرگ و کوچک دل

می شود بند عفت از این ناز
چون کمربند سبز تهران، باز!

نگو اصلا که: "ذاتا این مدلم"
خودم این‌کاره‌ام عزیز دلم

من که این قدر خویشتن دارم
باز، دیوانه می‌شوم دارم!

که اگر موجبات ننگی تو
پس چرا این قدر قشنگی تو؟!

خواهرم توی این بریز و بپاش
تا حدودی به فکر ما هم باش

پیش خود فکر کن که مرد غریب
گر ببیند تو را به این ترتیب

از لبش آب راه می‌افتد
طفلکی در گناه می‌افتد

من خودم بی خیال دنیاشم
نه که منظور من خودم باشم

مشکل از سوی جوجه کفترهاست
غصه‌ام معضل جوانترهاست

که به یک جلوه ی زن از مریخ
خل و دیوانه می‌شوند از بیخ

رشته را می‌کنند هی پنبه
بس که ناواردند و بی جنبه

ما که داریم خانه‌ای در بست
_تازه ویلای دوستان هم هست!_

غالبا عصرها همانجایم
هفته‌ای یک دو روز تنهایم

الغرض این از این همین دیگر
روسری را جلو بکش خواهر!

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:19 | |







فقط چند لحظه با دقت به این عکس نگاه کنید !

فقط چند لحظه با دقت به این عکس نگاه کنید !


 

 

 
مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب





 

 

 

از مضرات استفاده از سیگار بارها و بارها مطالب زیادی گفته شده است.این بار فقط چند لحظه به این تصویر که کالبد شکافی از جسد یک فرد سیگاری است با دقت نگاه کنید.نیاز به توضیحات اضافه نیست.همین لحظه سیگار و قلیان را فراموش کنید.

 

مطالب جالب و فوق العاده از سراسر وب

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:14 | |







دختری که با بدن برهنه و سوخته همه را تحت تاثیر قرار داد! + عکس

 

دختری که با بدن برهنه و سوخته همه را تحت تاثیر قرار داد! + عکس

یکی از مشهورترین و شاید بتوانم به جرأت بگویم، مشهورترین عکس جنگ ویتنام، عکسی است موسوم به دختر ناپالمی. چند روز پیش مصادف به چهلمین سال گرفته شدن این عکس، به همین مناسبت با هم داستان گرفته شدن این عکس و پیامدهای آن را مرور می کنیم.

در هشتم ژوئن سال ۱۹۷۲، دهکده کوچکی در ویتنام جنوبی به نام «ترنک بنگ» به دست نیروهای ویتنام شمالی افتاده بود، دختری نه سال به نام «فان تی کیم فوک» در آن زمان ساکن این روستا بودند و قصد داشتند با بقیه مردم و سربازان به جایی امن در ویتنام جنوبی بروند، اما یک خلبان ویتنام جنوبی، آنها را با سربازان طرف مقابل اشتباه گرفت و با بمب ناپالم به آنها حمله کرد، دو تن از اعضای خانواده «کیم فوک» به همراه دو نفر دیگر از ساکنان روستا در این جریان کشته شدند و پوست و لباس های دخترک هم به سختی سوخت و آتش گرفت، طوری که مجبور شد لباس هایش را پاره کند و از تنش خارج کند.

دخترک در جاده منتهی به روستا می دوید و فریاد می زد: «خیلی داغه، دارم می میرم، آب می خوام، به من آب بدید.»

یک عکاس ۲۱ ساله خبرگزاری آسوشیتدپرس در آن زمان در محل حضور داشت، او صدای فریادهای دخترک را برداشت و عکسی برداشت که برای همیشه جاودان شد. این عکاس نیک اوت Nick Ut نام داشت.

دختری که با بدن برهنه و سوخته همه را تحت تاثیر قرار داد! + عکس

 

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:5 | |







بزرگ‌ترین آکواریوم استوانه‌ای دنیا به ارتفاع 25 متر! + عکس

بزرگ‌ترین آکواریوم استوانه‌ای دنیا به ارتفاع 25 متر! + عکس

بلندترین آکواریوم دنیا را در هتل آبی ردیسون برلین می توان دید.

ممکن است هتل ردیسون آبی برلین مانند دیگر هتل های لوکس به نظر برسد اما دیدن آکواریوم 25 متری به محض ورود و درست در وسط لابی، آن را منحصر کرده است.

 بزرگ‌ترین آکواریوم استوانه‌ای دنیا به ارتفاع 25 متر! + عکس

 بزرگ‌ترین آکواریوم استوانه‌ای دنیا به ارتفاع 25 متر! + عکس

 بزرگ‌ترین آکواریوم استوانه‌ای دنیا به ارتفاع 25 متر! + عکس

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:3 | |







عجایب گمشده و از بین رفته جهان +عکس

 
 
 
در جهان زیبایی هایی وجود داشته که امروز دیگر وجود ندارند و بر اثر زلزله، جنگ و غیره از بین رفته اند.
در جهان زیبایی هایی وجود داشته که امروز دیگر وجود ندارند و بر اثر زلزله، جنگ و غیره از بین رفته اند. در زیر به بعضی از این عجایب اشاره می کنیم.

1. بت بامیان

 

 

طالبان درسال 2001 بت بامیان را از بین بردند. این مجسمه ها از شن و ماسه ساخته شده و چهره شان رنگ آمیزی شده بود.
 

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 20:1 | |







خطای دید باور نکردنی! (4)

 
 

خطای دید باور نکردنی! (4)



به تصویر زیر نگاه کنید.

عكسي كه از نزديك مي بينيد چهره آلبرت اينشتين هست. حالا حدود پنج شش متر عقبتر بروید.

بجای عقب رفتن میتوانید برای دیدن تصویر صفحه نمایش خود را با فشردن همزمان دکمه های Ctrl و منفی (-) زوم آوت کرده و مشاهده کنید.

 


و اما عكسي كه در اين حالت مي بينيد مارلين مونرو بازيگر معروف آمريكايي هست!
 
 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:59 | |







عاقبت قدرت نمایی کردن پسرا! /تصویر متحرک

 
 

عاقبت قدرت نمایی کردن پسرا! /تصویر متحرک
 

عاقبت قدرت نمایی کردن پسرا!

اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود


 
 

[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:58 | |







تصاویر دستشویی های موجود در مناطق بسیار خطرناک




تصاویر دستشویی های موجود در مناطق بسیار خطرناک

تصاویر دستشویی های موجود در مناطق بسیار خطرناک

بقیه در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:51 | |







خواهر و برادر عادل فردوسی پور را دیدی؟

خواهر و برادر عادل فردوسی پور را دیدی؟

عادل فردوسی پور


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:50 | |







حالت چشم دانشجویان دختر و پسر! (طنز)

حالت چشم دانشجویان دختر و پسر! (طنز)

 

هنگام درس دادن استاد سر کلاس :

(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)

وقتی استاد خبر امتحان رو میده :

(o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O)

موقع امتحان:

(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)

وقتی استاد موقع امتحان حواسش جمع میکنه واسه مچ گیری:

(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)

وقتی که نمره ها رو میزنن :

(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏)‬

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:48 | |







عکس یادگاری قویترین مرد جهان با قویترین مرد جهان

 

عکس یادگاری قویترین مرد جهان با قویترین مرد جهان

خبرآنلاین:بهداد سلیمی قویترین مرد جهان در رشته وزنه برداری در آستانه سالگرد مرگ روح الله داداشی قویترین مرد جهان در رشته پرورش اندام،عکسی از این ورزشکار را در صفحه شخصی اش روی یکی از سایت های اجتماعی قرار دادا است.او در شرح این عکس نوشته است: من و روح الله داداشی.

عکس یادگاری قویترین مرد جهان با قویترین مرد جهان


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:45 | |







طالع بینی جالب دانشجویان

طالع بینی جالب دانشجویان

طالع بینی جالب دانشجویان

 

 

متولدین فروردین ماه :

 

 

دختر یا پسر فرقی نمی كند، شما باید بدانید چون در ماه اول سال به دنیا آمده اید و كنكور ارشد در ماه آخر سال برگزار میشود، روز امتحان دیر از خواب بیدار میشوید، بعد در ترافیك گیر می كنید و احتمالاً از كوچه كه رد می شوید زنی با یك سطل آب كف از شما استقبال خواهد كرد (به عبارتی بدرقه) .

 

از تمام این مخاطرات كه بگذرید، جلوی حوزه امتحانی متوجه گم شدن كارت ورود به جلسه تان می شوید بنابراین توصیه می شود بیخود دنبال دردسر نروید و از هرگونه تلاشی برای رسیدن به مقاطع بالاتر دانشگاهی خودداری كنید!

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:42 | |







قورباغه ای شبیه به مرد عنکبوتی! + عکس

قورباغه ای شبیه به مرد عنکبوتی! + عکس

 
به تازگی یک زوج جوان ماجراجو، به نام های کاسیو لوپز و همسرش الساندرا در پارک ملی ماسایی مارا در کنیا توانسته اند از نوع خاصی غورباقه تصویری تهیه کنند که بی اندازه به مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن افسانه ای شباهت دارد.
این زن و شوهر که هر دو در سائوپائولو برزیل به حرفه عکاسی مشغولند، در  ادامه گفتند: ابتدا باور کردنش برای خودمان هم غیرممکن بود که یک جاندار واقعی به این اندازه به شخصیت افسانه ای فیلم های تخیلی شبیه باشد.
همچنین متخصصین جانورشناسی پارک ملی کنیا، هنوز بر سر مارمولک یا غورباقه بودن این حیوان عجیب اختلاف نظر دارند.
تصویری بی نظیر را از این مامولک یا شاید غورباقه عجیب در ادامه می بینید:

 

 


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:41 | |







برای این پسربچه، همه سال زمستان است

0
 
 

برای این پسربچه، همه روزها مانند فصل زمستان سرد است و او باید حتی در تابستان هم با شال و كلاه در مدرسه حاضر شود.

بدن «آیدان اسمیت» به دمای پایین حساسیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل تا كنون هیچ كس این پسر 7ساله را بدون كلاه، دستكش، شال و كاپشن ندیده است. حتی یك نسیم خنك ممكن است شوك شدیدی به آیدان وارد كرده و باعث مرگ او شود. اگر دمای محیط اطراف این پسر بچه فقط یك درجه از دمای بدنش كمتر شود، زخم هایی روی پوستش ظاهر می شود و كهیر می زند. همین بیماری عجیب باعث شده آیدان هیچگاه نتواند با دوستانش بازی كند، به تعطیلات برود و غذاهای سرد بخورد. او در این باره می گوید: «نمی توانم با دوستانم بازی كنم و این موضوع به شدت مرا ناراحت می كند. با شروع فصل سرما همه چیز برایم به صورت كابوس درمی آید و شرایط زندگی به شدت برایم سخت می شود.» یكی از علاقه مندی های آیدان شنا كردن است اما از آنجا كه پیداكردن استخر با آب گرم كار مشكلی است، این پسر مجبور شده به طور كامل علاقه به این ورزش را فراموش كند.

بیماری آیدان 4سال پیش و در زمانی مشخص شد كه همراه با مادرش به نمایش هوایی رفته بود. در آنجا باد سردی می وزید كه بدن آیدان واكنش آلرژیك شدیدی از خود نشان داد. از آن زمان تا كنون، بیش از 20پزشك متخصص این پسر را معاینه كرده اند  اما از آنجا كه این بیماری بسیار نادر است و فقط 6 نفر در انگلستان به آن مبتلا هستند، پزشكان اطلاعات كافی برای درمان آن در اختیار ندارند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:32 | |







برای این پسربچه، همه سال زمستان است

0
 
 

برای این پسربچه، همه روزها مانند فصل زمستان سرد است و او باید حتی در تابستان هم با شال و كلاه در مدرسه حاضر شود.

بدن «آیدان اسمیت» به دمای پایین حساسیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل تا كنون هیچ كس این پسر 7ساله را بدون كلاه، دستكش، شال و كاپشن ندیده است. حتی یك نسیم خنك ممكن است شوك شدیدی به آیدان وارد كرده و باعث مرگ او شود. اگر دمای محیط اطراف این پسر بچه فقط یك درجه از دمای بدنش كمتر شود، زخم هایی روی پوستش ظاهر می شود و كهیر می زند. همین بیماری عجیب باعث شده آیدان هیچگاه نتواند با دوستانش بازی كند، به تعطیلات برود و غذاهای سرد بخورد. او در این باره می گوید: «نمی توانم با دوستانم بازی كنم و این موضوع به شدت مرا ناراحت می كند. با شروع فصل سرما همه چیز برایم به صورت كابوس درمی آید و شرایط زندگی به شدت برایم سخت می شود.» یكی از علاقه مندی های آیدان شنا كردن است اما از آنجا كه پیداكردن استخر با آب گرم كار مشكلی است، این پسر مجبور شده به طور كامل علاقه به این ورزش را فراموش كند.

بیماری آیدان 4سال پیش و در زمانی مشخص شد كه همراه با مادرش به نمایش هوایی رفته بود. در آنجا باد سردی می وزید كه بدن آیدان واكنش آلرژیك شدیدی از خود نشان داد. از آن زمان تا كنون، بیش از 20پزشك متخصص این پسر را معاینه كرده اند  اما از آنجا كه این بیماری بسیار نادر است و فقط 6 نفر در انگلستان به آن مبتلا هستند، پزشكان اطلاعات كافی برای درمان آن در اختیار ندارند.


[+] نوشته شده توسط سلمان در 19:32 | |