بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پیرزن قهرمان، منجی جان 30 کودک سرراهی

 
 
قصه زندگی زن چینی که با وجود فقر و نیاز شدید 30 کودک بی سرپرست را نجات داد و بزرگ کرد همه را تحت تاثیر قرار داده است. این زن که جزئیات زندگیش پس از سال ها به گوش مردم چین رسیده است، حالا به عنوان یک قهرمان شناخته می شود.

خانم لو ژایویینگ، حالا 88 سال دارد و از بیماری کلیه رنج می برد. او در سراسر زندگی خود کودکان چینی را که بر سر راه گذاشته شده بودند نجات داده و بزرگ کرده است. او با جمع کردن زباله ها زندگی خود را می گذارنده است.


 
او و شوهرش، که 17 سال پیش از دنیا رفته است، 4 کودک را نزد خود نگه داشته و بقیه را به دوستان و اعضای فامیل سپرده اند. خانم ژایویینگ کوچک ترین کودک خود را شش سال پیش در یک سطل زباله پیدا کرد. او می گوید "اگرچه دیگر برای بزرگ کردن یک کودک پیر بودم ولی نمی توانستم او را آنجا رها کنم تا بمیرد. او خیلی کوچک و دوست داشتنی بود و به کمک من نیاز داشت. او را به خانه کوچکم بردم و بچه های بزرگترم از او مراقبت کردند. همه ما او را دوست داریم و به همین خاطر نام اسمش را ژانگ کیلین (نادر و ارزشمند) گذاشتیم. همه چیز از سال 1972 شروع شد. یعنی زمانی که مشغول جمع کردن آشغال بودم و دختر کوچکی را بین آشغال ها پیدا کردم."

خانم ژویایینگ ادامه می دهد "ما انسان ها آشغال ها را بازیافت می کنیم ولی گاهی به چیزهای بسیار ارزشمندتری مانند جان انسان ها اهمیتی نمی دهیم. این کودکان زیبا و معصوم هستند و نیاز به کمک دارند."







 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 14:5 | |