بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





باز هم چاقوكشي اين بار در دانشگاه علوم پزشكي


 
 
روز گذشته، نه تنها وزیر دولت خاتمی در دانشگاه امیرکبیر با چاقو مورد حمله قرار گرفت، بلکه در دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز یک دانشجو با ضربه چاقو، هم‌دانشگاهی خود را به شدت مجروح ساخت.

روز گذشته در پی شوخی و مزاح دو دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایران جلوی چشمان مسئولان حراست دانشگاه، یکی از این دو، طرف مقابل را با شدت مضروب ساخت.

بنا بر این گزارش، گذشته از این‌که دانشگاه علوم پزشکی ایران، یک دستگاه آمبولانس برای خود ندارد و این مجروح شدید با تاکسی به بیمارستان منتقل شده، این حمله با سلاح سرد در جلوی دیدگان مسئولان حراست دانشگاه صورت گرفته و نگهبان حراست، نه تنها هیچ کاری نکرده، بلکه دانشجوی ضارب را نیز نگرفته‌‌اند و مدتی پس از این رخداد، خانواده فرد مضروب، با شکایت از ضارب، این دانشجو را به کمک مأموران انتظامی آن هم از سر کلاس درس دانشگاه دستگیر کرده‌اند که البته این خونسردی و اعتماد به نفس فرد ضارب که پس از چاقوکشی با خیال راحت در کلاس مشغول درس خواندن بوده، خود جای بسی شگفتی دارد!

اینها همه در حالی است که از سوی دیگر، کارکنان حراست دانشگاه نیز با حضور در بیمارستان، خواستار رضایت دادن شاکی بوده‌اند که این اقدام، موجب ناراحتی بسیار خانواده مجروح شده بود.

حال گذشته از مقصر این حادثه که ضارب یا مضروب بوده، بی‌تفاوتی مسئولان حراست دانشگاه و نبود هرگونه امکانات بدیهی آن هم در دانشگاه علوم پزشکی ایران قابل تدبیر نیست!

حال این پرسش مطرح است که همراه داشتن چاقو، آن هم در محیط فرهنگی و علمی دانشگاه ـ چه امیرکبیر و چه علوم پزشکی ـ چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ و در آینده با ادامه این وضع، رسانه‌های آمریکایی از جرم و جنایت و آدم‌کشی در دانشگاه‌های ایران، چه خبرهایی منتشر خواهند کرد؟

گفتنی است، هم‌اکنون دانشجوی مجروح (مهدی پردل) در بخش «آی.سی.یو» بیمارستان بستری و پرونده قضایی وی نیز در حال پیگیری است.

ناگفته نماند، مادر دانشجوی مصدوم خبر درگیری و مضروب شدن فرزندش در دانشگاه را تأیید کرده و گفت: خوشبختانه به رغم بستری شدن وی در آی.سی.یو، پس از عمل جراحی، حال عمومی وی رضایت‌بخش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 23:56 | |